Kako se praznična sezona približava, tako raste i želja da svojim najbližima poklonimo nešto zaista posebno. Kiehl’s, brend koji je od 1851. godine posvećen nezi kože kroz proizvode koji su odavno na listi naših favorita, donosi limitiranu prazničnu kolekciju. Ove godine, Kiehl’s je sarađivao sa umetničkim dvojcem Public/Official kako bi stvorio kolekciju koja se izdvaja svojom modernom estetikom, koja će sigurno obradovati svakog ljubitelja ovog brenda.
Kao i prethodnih godina, Kiehl’s nastavlja svoju tradiciju saradnje sa nekim od najpoznatijih umetnika na svetu, a rezultat ove saradnje je kolekcija koja je inspirisana grafičkim portfoliom i šarenom estetikom dvojca Public/Official. Kolekcija je idealan izbor za sve koji žele da spoje funkcionalnost, umetnički izraz i izuzetnu negu, a idealna je i za poklone koji neće biti samo korisni, već i estetski privlačni. U njoj se nalaze jedinstvene verzije omiljenih Kiehl’s proizvoda koji odgovaraju različitim potrebama kože, a sve to u specijalnom pakovanju.
Kiehl’s x Public/Official praznična kolekcija
Calendula Herbal-Extract Toner: Umirujući tonik za sve tipove kože
Jedan od ključnih proizvoda u ovoj limitiranoj kolekciji jeste Calendula Herbal-Extract Toner, umirujući tonik bez alkohola koji je obogaćen laticama nevena. Ovaj tonik je posebno formulisan da umiri kožu i smanji crvenilo. Istovremeno pomaže u kontroli masnoće i poboljšanju teksture kože. Idealno je rešenje za balansiranje normalne do masne kože, uključujući osetljivu i kožu sklonu nepravilnostima. Njegova blaga formula pruža koži osećaj osveženja, dok istovremeno pomaže u postizanju ujednačenog tena.
Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask: Dubinsko čišćenje i smanjenje pora
Drugi proizvod koji čini ovu kolekciju nezaboravnom je Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask. Ova efikasna maska za lice koristi belu amazonsku glinu. Ona je odgovorno nabavljena pravednom trgovinom od lokalnih zajednica u blizini reke Amazona. Formulisana je da pomogne u smanjenju viška ulja na koži i smanjenju izgleda pora. Rezultat je vidljivo lepša i glađa koža koja izgleda pročišćeno i osveženo. Ova maska je pravi izbor za sve koji žele da poboljšaju izgled svoje kože i postignu zdraviji, prirodniji sjaj.
Ultra Facial Cream: Hidratacija koja traje 72 sata*
Za kraj, ne smemo zaboraviti na jedan od najprodavanijih Kiehl’s proizvoda – Ultra Facial Cream. Ova krema je formulisana sa 4,5% skvalanom, glacijalnim glikoproteinom i pro-ceramidom, koji zajedno jačaju hidratacijsku barijeru kože. Ultra Facial Cream pruža dugotrajnu hidrataciju koja traje do 72 sata*, čineći kožu mekšom i glađom. Istovremeno je štiti od negativnih spoljašnjih uticaja. Ovaj proizvod je pravi izbor za sve koji traže duboku hidrataciju i negu tokom hladnih zimskih dana.
*Bazirano na instrumentalnom istraživanju poređenja sa netretiranom kožom.
Kreativni dvojac Public/Official
Umetnički duo Richard i Heidi, koji stoje iza brenda Public/Official, donose svež pogled na svet dizajna i brendiranja. Richard je proveo gotovo dve decenije kao osnivački partner i kreativni vođa južnoafričke konsultantske kuće za brendiranje, Disturbance, koja je izgradila reputaciju jedne od najuticajnijih kreativnih agencija u zemlji i redovno je bila rangirana među deset najboljih agencija u Južnoj Africi uprkos namernom odbijanju za proširenjem. Richard se preselio u Njujork 2013. godine i od tada radi sa klijentima kao što su L’Oreal, Calvin Klein, CVS, Hewlett Packard Enterprise, Walmart, Lenovo, American Express, SAP i Netflix.
Heidi je bila suosnivačica nagrađivanog dizajnerskog studija Daddy Buy Me a Pony u Kejptaunu, a 2008. se preselila u Njujork gde je bila suosnivačica dizajnerskog brenda inspirisanog Afrikom, Mr. Somebody & Mr. Nobody. Njen rad obuhvata identitet brenda, web, tisak, tekstil i prostore, a radila je za klijente kao što su Comme des Garçons, Nike, The New Yorker, The New York Times, Victoria and Albert Museum, Kipling te brojne boutique hotele i restorane.
Njihova saradnja sa brendom Kiehl’s donosi jedinstvenu prazničnu kolekciju koja spaja njihove dizajnerske veštine i Kiehl’s dugogodišnju tradiciju stvaranja proizvoda koji neguju kožu, ali i inspirišu svojim vizuelnim identitetom.
Više detalja o novoj kolekciji i kampanji možete saznati na kiehls.rs.
Foto: Kiehl’s; Instagram: @stamenkovicmajda, @officialpublicofficial