I’m worth it: Kako je jedan brend revolucionarnim rešenjima za negu kože okupio žene iz celog regiona
I’m worth it: Kako je jedan brend revolucionarnim rešenjima za negu kože okupio žene iz celog regiona

I’m worth it: Kako je jedan brend revolucionarnim rešenjima za negu kože okupio žene iz celog regiona

Svaka žena odiše autentičnošću. No, bez obzira na različitosti koje se ogledaju u individualnosti, karakteru, potrebama i ciljevima jedno je sigurno – gotovo svaka zna koliko je važno pažnju posvetiti adekvatnoj i efikasnoj nezi kože. U svakoj dobi. U tim izborima, od ključnog je značaja odabrati proizvode čiji se kvalitet ogleda u naučnoj izvrsnosti, posvećenosti, jasnoj viziji i dugoj tradiciji. Sve pomenute karakteristike krase i brend L’Oréal Paris, koji je tokom decenija postojanja zadobio poverenje žena širom sveta. Upravo je ovaj brend organizovao Skin Science, svoj prvi događaj posvećen nauci o nezi kože u Adria-Balkanskom regionu, proslavljajući više od jednog veka pionirskih inovacija u lepoti. Imali smo priliku da posetimo L’Oréal Paris Skin Science događaj i saznamo šta sve ovaj brend čini posebnim. I zbog čega su mu brojne dame širom regiona i sveta poklonile poverenje kada je reč o njihovoj nezi kože.  

Skin Science

Događaj Skin Science naglasio je posvećenost L’Oréal Paris-a u zadovoljavanju jedinstvenih potreba žena u regionu Adria Balkan. Pomenuto okupljanje pružilo je platformu za povezivanje sa potrošačima i predstavljanje najnovijih inovacija u oblasti nege kože prilagođenih njihovim potrebama.

L'Oréal Paris Skin Science događaj
Ivana Španović

I’m worth it

Iako se u našoj svakodnevici suočavamo sa različitim izazovima, nikada ne bi trebalo iz fokusa gubiti svest o vlastitoj vrednosti. Samopouzdanje se gradi postepeno, kako ostvarivanjem malih ciljeva, tako i dugoročnim ulaganjem u sebe, te donošenjem dobrih izbora. Brend L’Oréal Paris veruje da je lepota moćan alat za samoizražavanje i izgradnju samopouzdanja. Njihovi proizvodi dizajnirani su da pomognu ženama da izgledaju i osećaju se najbolje, osnažujući ih da ostvare svoje snove. Jer vi to zaslužujete. Sa ovim svetski poznatim sloganom, L’Oréal Paris od samog početka podstiče žene da žive svoje najbolje živote, u skladu sa sopstvenim pravilima i željama.

L'Oréal Paris Skin Science događaj
Hana Selimović i Olja Lević

Više od brenda posvećenog lepoti

L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog lepoti. On je usmeren i na osnaživanje žena i promovisanje inkluzivnosti i dostupnosti u svetu lepote. Zahvljujući predanosti kvalitetu, naučnoj izvrsnosti i stalnim inovacijama, postao je vodeći svetski kozmetički brend koji čini najbolje od lepote dostupnim svima.

L'Oréal Paris Skin Science događaj
Jelena Ivanović i Tijana Bogićević

It’s not magic, it’s science
/ Revolucionarna rešenja za negu kože /

Kvalitet kozmetičkih proizvoda i njihova učinkovitost rezultat su jasno postavljenih prioriteta u poslovanju. L’Oréal Paris se oslanja na dugogodišnje nasleđe naučnih inovacija kako bi ponudio efikasne i bezbedne proizvode za negu kože. Preko 110 godina naučnih istraživanja i inovacija zaslužni su za stvaranje revolucionarnih rešenja za negu kože koja su i efikasna i dostupna ženama širom sveta.

L'Oréal Paris Skin Science događaj

Održivost kao primarni element poslovanja

Ono što se izdvaja kao jedan od važnih postulata poslovanja, jeste činjenica da je L’Oréal Paris posvećen razvoju održivih rešenja za lepotu koja su dobra i za ljude i za planetu. Brend je posvećen korišćenju zelene hemije i biotehnologije kako bi se smanjio uticaj na životnu sredinu. Nijedan od njihovih proizvoda ili sastojaka nije testiran na životinjama od 1989. godine, 14 godina pre nego što je to postalo zakonski obavezno. Ova posvećenost razvoju alternativnih testova bezbednosti postala je sastavni deo naučne ekspertize L’Oréal Paris laboratorija.

L'Oréal Paris Skin Science događaj

Kako je protekao L’Oréal Paris Skin Science događaj?

Svi gorenavedeni postulati poslovanja i vizije brenda, nepogrešivo su se oslikali i na Skin Science događaj u Beogradu. Ovo ekskluzivno okupljanje privuklo je prestižnu publiku ambasadora brenda, cenjenih partnera, vernih kupaca i kolega iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Bugarske i Srbije. Kroz četiri tematska kutka, uz pomoć stručnjaka i modernih interaktivnih prezentacija prisutni su otkrivali poslednje trendove, naučna istaživanja, ključne sastojke i njihove prednosti za kožu.

Četiri tematska kutka

Četiri tematska kutka posetiocima su otvorila vrata u četiri prestižne linije L’Oreal Paris proizvoda. Nezavisno od toga da li u vašoj nezi kože težite hidrataciji i postizanju njene punoće, da li vaša sfera interesovanja obuhvata anti-aging proizvode ili ste pobornik nege koja u fokus postavlja proizvode bazirane na vitaminu C, svaki kutak dao je odgovore na brojna pitanja [i nedoumice]. U svakom je bilo moguće i isprobati proizvode, te uveriti se u njihovu efikasnost. Zavirimo u sva četiri kutka.  

 #1 Revitalift Filler 

U okviru Revitalift Filler linije predstavljeni su Revitalift Filler Serum, broj 1 na svetu* i Revitalift Filler dnevna nega protiv bora, specijalno formulisani za hidrataciju i punoću kože. Zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, ove formule dubinski zaglađuju kožu i čine ju elastičnijom.

* Na osnovu NielsenIQ RMS podataka o vrednosti i jedinicama prodaje za kategoriju Ženski serumi protiv starenja za negu lica 15ml do 60ml, u periodu od 12 meseci koji se završava u aprilu 2023. godine za 27 zemalja koje čine 77,1% svetskog BND, kanali masovne prodaje

#2 Revitalift Laser

U fokusu Revitalift Laser kutka su bili Revitalift Laser Retinol serum i Revitalift Laser Dnevna krema protiv bora – dvojac koji uspešno deluje na sve znake starenja: bore, teksturu i čvrstinu kože. Ove dve anti-aging zvezde su potvrdile svoju efikasnost u brojnim studijama zahvaljujući najnaprednijim formulacijama koje poput lasera prodiru duboko u kožu vidno korigujući znake starenja. Čak i duboke bore. Detalje o proizvodima gostima je otkrila dr Jasmina Lalošević, specijalista estetske medicine sa višedecenijskim iskustvom u anti-aging nezi.

#3 Revitalift Clinical

Već godinama jedan od najpopularnijih sastojaka za negu kože je vitamin C. Upravo je on osnova Revitalift Clinical linije. Revitalift Clinical Serum sa čak 12% ovog aktivnog sastojka, vitaminom E i salicilnom kiselinom u kombinaciji sa fluidom iz iste linije ublažava prve znakove starenja poput pora, finih linija i neujednačenog tena. Isto tako, koži daje blistavost i ujednačen ten.

#4 Bright Reveal

Bright Reveal linija pouzdani je izbor velikog broja žena jer pruža vidljive rezultate u borbi protiv tamnih fleka. Bright Reveal Nijacinamid serum protiv tamnih fleka
i Bright Reveal UV Fluid protiv tamnih fleka iz ove linije obogaćeni su nijacinamidom. Rezultat su vidno ublažene fleke, dok koža dobija hidriranost i blistavost.

Održan Skin Science je potvrdio lidersku poziciju L’Oréal Paris-a u revoluciji nege kože, čineći vrhunske inovacije dostupnim svim ženama. Više od jednog veka, brend predvodi naučna otkrića, stvarajući visoko efikasne formule koje ženama daju slobodu da izraze svoju jedinstvenu lepotu i nepokolebljivo samopouzdanje. L’Oréal Paris je brend koji ne samo da prati trendove, već ih i kreira osnažujući žene da zablistaju punim sjajem i ostvare svoje pune potencijale. Slogan brenda –  Jer vi to zaslužujete, upravo je potvrda takve vizije poslovanja.

Journal L’Oreal Paris favorites

Foto: L’Oreal Paris promo

Učitati još
Zatvori