Tatcha, popularni japanski brend ima novu liniju proizvoda. Radi se o prvim njihovim proizvodima za negu tela. Oni dolaze nakon velikog uspeha Tatcha skincare proizvoda, za čije jedinstvene formule su osvojili i nekoliko nagrada.
Osim toga, Tatcha je i omiljeni brend mnogih poznatih osoba poput Selene Gomez, Kim Kardashian i Meghan Markle. Uz toliku popularnost nije ni čudo što su proširili asortiman i bacili se u proizvodnju proizvoda za negu tela. Inače, ta nova linija nosi ime ‘Forest Awakening Collection’.
Tatcha ‘Forest Awakening’ kolekcija
Kolekcija se sastoji od tri proizvoda – Hinoki mleka za telo, Hinoki kupke i Hinoki ulja za telo. Ako se pitate šta je Hinoki, niste jedini. Radi se o japanskom stablu koje tokom cele godine proizvodi veliku količinu eteričnih ulja. Doktor koji je proučavao to stablo, a s kojim je Tatcha razvijala ovu liniju kaže kako je njegovo istraživanje pokazalo da upravo ulja Hinoki stabla imaju najviše dobrobiti za telo i um.
Ova tri proizvoda najbolje je koristiti zajedno, najprije kupku, zatim mleko za telo i na kraju ulje. Inače, kupka je pomalo neobične strukture, ona je više piling koji se peni. Najbolje od svega, ona sadrži celulozu i prirodni je piling, odnosno ne sadrži mikrokuglice koje sadrže drugi pilinzi. Svi proizvodi imaju nežan zemljani miris.
‘Forest bathing’ tradicija
Iz Tatche kažu i kako ovo nije isključivo nega tela. Ova tri proizvoda sadrže mešavine ulja koje korišćenje ove linije pretvaraju u wellness iskustvo. Nežan miris umiruje, a uz to je rezultat meka i hidratizirana koža. Cena kompleta je 99 dolara.
Ova kompletna kolekcija zasniva se na japanskoj tradiciji ‘forest bathinga’. Izraz se pojavio osamdesetih, a praksa je razvijena kako bi se ljudi, često izmoreni od posla, ponovno povezali s prirodom. Ova ekoterapija brzo je zaživela. Istraživanja su pokazala da ljudima prija da budu ‘uronjeni’ u prirodu. Ne morate biti fanatik za druženje u prirodi i kampiranje, dovoljno je da samo šetate prirodom. Taj smirujući osećaj i dobro delovanje na organizam Tatcha je želela da prenese u proizvode za negu tela.
FOTO: Instagram (@tatcha)
Tekst preuzet sa Journal.hr