Sabrina Carpenter pored muzike obeležila godinu beauty kampanjama – otkrivamo koje Redken proizvode preporučuje njen frizer
Sabrina Carpenter pored muzike obeležila godinu beauty kampanjama – otkrivamo koje Redken proizvode preporučuje njen frizer

Sabrina Carpenter pored muzike obeležila godinu beauty kampanjama – otkrivamo koje Redken proizvode preporučuje njen frizer

THE POP STAR

Sabrina Carpenter obeležila je godinu za nama – kako muzički, tako i kroz modne i beauty kampanje. Godinu zatvara sa Versace kampanjom za kultni model biggie naočara, svojim (četvrtim po redu) parfemom, ugovorom za Armani beauty i – Redken saradnjom. Uz to dodajemo da je nominovana za čak šest Grammy nagrada. Not a bad year, right?

Ona je pop zvezda godine i, kao bik u horoskopu, pametno je iskoristila poziciju jupitera u svom znaku. Nedavno je izašao i njen Tiny Desk mini koncert, a svi znamo koliko je to važno za jednu muzičku zvezdu da stavi u svoj performance portfolio. Ne znamo kakve su joj želje za sledeću, ali ovu godinu pamtiće kao prekretnicu u svojoj karijeri.

THE girl and THE hair

Osim po pop hitu godine (da, mislimo na Espresso), Sabrina je poznata i voluminiziranoj plavoj kosi. Ona je naglasila da je njena kosa jako važan deo njenog identiteta, i da je oduvek sanjala da udruži snage sa beauty brendom specijalizovanim za negu kose. Redken ponuda stigla je u pravom trenutku, na samom vrhuncu njene popularnosti.

Ova uspešna saradnja traje mesecima, a Sabrinin frizer otkrio je koji su njeni gonto proizvodi kada prave vrlo zahtevne frizure koje opstaju i nakon nekoliko sati nastupa.

Ključna stvar su mus za volumen i ABC leave-in tretman koji neguje kosu između nastupa na turneji. Pre feniranja koristi i heat protector, kako bi se kosa što manje oštetila od vrelog vazduha iz fena.

Sabrina Carpenter Redken

Video za kraj godine

Za sam kraj godine Redken i Sabrina objavili su mini video koji je zavredio pažnju na društvenim mrežama. Ona je u videu na vrlo domišljat način prezentovala svoju noćnu negu za kosu, a u reklamu su implementirane i reči njene hit pesme Espresso. Jedan deo je malo izmenjen i prilagođen proizvodu koji reklamira, a ovaj vid marketinga definitivno najbolje prolazi kod publike.

Foto: Profimedia, Redken, Instagram / @sabrinacarpenter / @sabrinacarpenterbr_

Učitati još
Zatvori