Brend Selene Gomez nastavlja da se razvija: Rare Beauty u ponudi ima nova kremasta rumenila
Brend Selene Gomez nastavlja da se razvija: Rare Beauty u ponudi ima nova kremasta rumenila

Brend Selene Gomez nastavlja da se razvija: Rare Beauty u ponudi ima nova kremasta rumenila

Selena Gomez, pored muzičke karijere, osnovala je pre pet godina i svoj beauty brend koji se fantastično kotira na tržištu. Rare beauty ulazi u neki srednji cenovni rang, što ga čini dostupnim većem broju populacije, a ono što potrošači vole da istaknu kod ovog brenda je to da su pakovanja prilagođena osobama sa invaliditetom.

Selena i njen tim krenuli su sa baznom ponudom proizvoda, da bi periodično ubacivali neke novitete. Kako postoji veliki broj celebrity brendova na tržištu, svačiji tim se trudi da prati potražnju i lansira ono što potrošačima fali. Rare beauty tečna rumenila jedno vreme bila su opsesija beauty zajednice, a sada nam stiže Matte Bouncy Blush. 

Blush is always a good idea

Mnoge devojke poprime potpuno drugačiji izgled kada nauče da pravilno koriste rumenilo i pronađu svoj perfect shade. Jedno vreme trendovala su tečna rumenila, a sada se vraćamo na kremaste varijante koje dolaze u vrlo light teksturi, pa su samim tim vrlo pogodni za razmazivanje.

Prvi kontigent Matte Bouncy rumenila je već rasprodat, a formula je takva da pruža postojanost i svilenkast, mat finiš. Dostupan je u sedam nijansi, a najbolje je da ga nanosite prstima. Formula je takva da je možete graditi – od manjeg inteziteta ka većem. Pretpostavljamo da će proizvod uskoro biti dostupan i u Srbiji, uz ostatak Rare Beauty asortimana. Budući da su tečna rumenila bila jako popularna, sigurni smo da će i nova formula opravdati poverenje kupaca.

Zašto je Rare Beauty jedan od najjačih brendova na tržištu?

Selena Gomez oduvek je imala specifičan odnos sa svojom publikom. Retko je pristajala da bude zaštitno lice velikih brendova, niti da bude deo velike marketinške industrije. Njen pristup fanovima je vrlo relatable, a videi koje snima nisu previše planirani ili smontirani. Upravo zato joj je publika naklonjena, i veruje u njene preporuke – samim tim u njen beauty brend.

Ona neretko na svojim mrežama pokazuje kako koristi Rare Beauty proizvode, potpuno spontano i nenameljivo. Da li je i to dobro smišljeni relatable PR ne znamo, ali znamo da radi posao.

Rare beauty

Foto: Sephora, Rate Beauty, Instagram / @rarebeauty / @sephora

Učitati još
Zatvori