Serena Williams uplovila u beauty vode: Otkrivamo sve o njenom brendu Wyn
Serena Williams uplovila u beauty vode: Otkrivamo sve o njenom brendu Wyn

Serena Williams uplovila u beauty vode:
Otkrivamo sve o njenom brendu Wyn

Kako su se beauty brendovi pokazali kao veoma lukrativni biznis modeli, sve veći broj uspešnih ličnosti ulaže upravo u ovu granu industrije.

Ovakva vrsta biznisa postala je popularna i kod svetskih sportistkinja, a među prvima sreću je okušala Ana Ivanović. U aprilu ove godine pridružila joj se i Serena Williams, koja je osnovala svoj beauty brend Wyn. Dosta je pametnih marketing odluka donešeno kada je ovaj brend u pitanju, u daljem tekstu osvrnućemo se na par.

Wyn – beauty brend iza kojeg stoji teniserka Serena Williams

Prva stvar koju uočavamo je vrlo upadljiva boja pakovanja. Slučajnost ili ne, Serenin tim odlučio se na ovu nijansu za celokupan brending upravo zato što je identična onoj u kojoj se prave teniske loptice. Neretko se promotivne fotografije rade i na teniskom terenu, kako bi potrošači na prvu uvezali konekciju između beauty industrije i sporta.

Druga stvar je – inkluzivnost. Nakon što je Rihanna kroz njen brend Fenty beauty pomerila granice u broju nijansi tečnog pudera, sada je svi u tome slede. Serena nam je, kroz svoj brend, pripremila čak 36 nijansi

Treća bitna stvar – price range. Ovaj biznis korak sličan je onom koji je svojevremeno propagirala Emily Weiss kroz Glossier – svi proizvodi se nalaze u cenovnom rangu od 18-29$. To znači da cena niti jednog proizvoda premašuje 30$ što ovaj brend svrstava u dostupne širim masama.

Gde sve možemo kupiti Wyn proizvode?

Za sada, prodaja se obavlja preko zvaničnog Wyn sajta, a proizvodi se mogu testirati i kupiti u svim Ulta beauty radnjama na teritoriji Amerike. U okviru ovog beauty lanca svoju kozmetiku prodaju i Kylie Jenner, kao i Bella Hadid koja je sa njima potpisala ekskluzivan ugovor za prodaju njenih parfema.

Da li će Wyn uskoro doći i na Evropsko tržište ne znamo, ali kako su recenzije mahom dobre – nadamo se. Svakako dobar potez i biznis strategija jedne od najuspešnijih teniserki u istoriji belog sporta.

Foto: Instagram / @wyn

Učitati još
Zatvori