Još jedna slavna ličnost, još jedan skincare brend koji tvrdi da je održiv bez mnogo činjenica da podrže tu tvrdnju. Or so we thought. Poznata dizajnerka i borac za žaštitu životinja i životne sredine, Stella McCartney, zvanično je lansirala svoj skincare brend STELLA koji je već sada podigao letvicu kada su u pitanju prava na tvrdnju održivosti i smanjenog uticaja na okolinu.
Kako se STELLA razlikuje?
Prva stvar koja ukazije na skincare liniju koja je za cilj imala održivost, jeste da linija sadrži samo tri proizvoda – cleanser, serum i krema za lice, čime Stella McCartney smanjuje broj koraka u nezi kože, odnosno, smanjuje broj proizvoda koji predstavljaju svaki taj korak u skincare rutini. Ono na šta nas ovo navodi, jeste da ovde nije reč o standardnoj nepotrebnoj hiperprodukciji proizvoda koji imaju na umu da donesu samo što veći profit svojim prodajama.
„Želim manje, i želim da funkcioniše.“ – Stella McCartney za WWD
Next up, ambalaža. Svi proizvodi stižu u reciklabilnim kesama, napravljenim od drvnog otpada. Oni se nalaze u recikliranim staklenim flašama, dok su pumpe napravljene od reciklirane plastike. Još jedan dodatan korak koji je dizjanerka preuzela, jeste da se porudžbine u SAD šalju brodovima umesto avionima, čime se smanjuje ugljenični otisak brenda.
Sertifikovana veganska i cruelty-free skincare linija formulisana sa 99% sastojaka prirodnog porekla, upakovana u reciklirano staklo i recikliranu plastiku, STELLA nije zadovoljna samo time da se predstavlja kao svestan brend. U stvari, McCartney je izrazito glasna po pitanju važnosti autentične inovacije u industriji lepote. Međutim, podjednako veliki naglasak stavlja i na to šta jednostavno nije moguće u industriji.
„U idealnom slučaju, moje pakovanje bi se istopilo kada završite sa njim, ali to ne postoji“, rekla je dizajnerka za ELLE UK.
Gde možemo da pronađemo proizvode?
Sve proizvode kao i više o njima i misiji brenda, možete pronaći na STELLA zvaničnom sajtu.
Foto. Instagram / @stellamccartneybeauty, STELLA by Stella McCartney