Lab filozofija
Prvo šta smo saznali jeste da iza Lab beauty concept store-a stoji preduzetnica, menadžerica i prvi hrvatski top model Tatjana Dragović. Njena ljubav prema kozmetici nastala je u periodu kada se aktivno bavila modelingom. Radeći kao profesionalni model u modnoj industriji, te biti na brojnim putovanjima, omogućilo joj je da se upozna sa renomiranim beauty brendovima i njihovim hit proizvodima koji tada uglavnom nisu bili dostupni na domaćem tržištu.
Upravo to je i bila njena beauty misija – da u prestonicu donese / približi / i učiniti lako dostupnim popularne kozmetičke proizvode poznatih svetskih brendova. Tako se na Lab beauty menu-ju mogu naći svetski (a naročito američki) hit brendovi za negu kože lica i tela kao što su Vintner’s Daughter, Ouai, Aime, Dr. Dennis Gross, Soleil Toujours, Odacité, Joanna Vargas, French Girl, MZ Skin, organski make-up brendovi RMS, ILIA i Eyeko te vrhunske proizvode za kosu koje potpisuje Christophe Robin.
Jedan od naših favorita u Lab-u
Osim toga, čuveni Augustinus Bader u koji se kunu Margot Robbie, Victoria Beckham, Kim Kardashian, Irina Shayk, pa čak i muške zvezde poput Leonarda di Caprija takođe govori u prilog osnovnim beauty principima koncepta Lab koji se sastoji u pažljivo odabranim brendovima, ali i izvrsnom poznavanju trendova iz područja kozmetike.
Osim toga, naš omiljeni skincare brend ove godine proslavlja pet godina od lansiranja legendarnih proizvoda – The Cream i The Rich Cream. Popularnim kremama za lice započela je revolucija upravo u svetu nege kože – osim što su bazirane na nauci, toliko su moćne i delotvorne, da su zaista samo one potrebne u svakodnevnoj beauty rutini.
Smart tehnologija sama procenjuje šta je vašoj koži potrebno i prema tomu je neguje. Stimuliše samoobnavljanje ćelija, smanjuje znakove starenja, zateže i hidrira kožu te joj pruža neophodni sjaj. Najveća prednost je ta što smanjuje potrebu za nanošenjem šminke jer ujednačava ten i smanjuje nesavršenosti.
Chic & urban enterijer
Tamo gde se na delikatan način susreću najnežniji kozmetički preparati poznatih svetskih brendova i njihova pakovanja koja zadovoljavaju i najviše estetske standarde, sasvim je logično da bi i njihov dom na beogradskoj adresi trebalo biti jednako poželjan. Kako smo bili na licu mesta – uverili smo se da jeste.
U epicentru Beograda naišli smo na urban industrijski dizajn koji na zanimljiv način koketira sa suptilnim velikim lusterima, dok ogledala velikih formata daju iluziju prostranosti centra grada i refleksuju ono najlepše na negovanoj ženi.
Enterijerom dominira bela boja, sa pokojim suptilnim srebrnim i crnim akcentima koji ostavljaju dovoljno prostora kozmetičkim proizvodima, koji ovde svakako vode glavnu reč, da dođu do izražaja. Tragovi fasadnih cigli na zidovima podsećaju da danak vremenu ne mora nužno biti loše, već da uz pravilnu negu i tretman može da zablista u punom sjaju.
Nama je sve ovo bilo dovoljno da se zapitamo – gde počinje, a gde se završava pravilna nega. O tome, u nekoj od narednih beauty storija, pa možda baš i sa ove adrese.
Foto: Jelena Branković