

Poslednjih par godina smo mogli da svedočimo kako korejska kozmetika osvaja beauty zajednicu. Svačiji neseser sadrži bar jedan K-beauty proizvod, a njihova popularnost ne jenjava. Fokus na hidrataciji, blistavom tenu i inovaciji čini ih nezaobilaznim koracima u skincare rutini. To je dovelo do toga da u našim drogerijama postoje odvojene sekcije za korejsku kozmetiku. Neka imena, kao što su CosRX i Beauty of Joseon, su se već izdvojila sa svojim viralnim proizvodima. Među njima se nalazi i TIRTIR, koji u svom asortimanu ima viralni Mask Fit Red Cushion puder, od sada dostupan i u Lilly drogerijama.
@sashaspage.tm @TIRTIR 10000/10 One of •THE• best foundation ever made. Tbh revolutionary, not even exaggerating. You need it. #tirtir #tirtircushion #tirtirbeauty #bestfoundation #makeup
♬ original sound - Caша
Worth the hype?
Ovaj puder svoju popularnost možda duguje društvenim mrežama, ali hype se zadržava zbog njegovih karakteristika. Kompaktni proizvod sa jastučićem je dobio i nadimak red egg po svom upadljivom pakovanju. Možda se u ostatku (zapadnog) beauty sveta tek provlači ideja da šminka može da ima i skincare svojstva, ali korejska kozmetika tu ideju odavno primenjuje. Formula je obogaćena ekstraktima roselle, propolisa i belog ljiljana koji hidriraju i neguju kožu. To nije sve – jer puder ima i zaštitni faktor koji štiti kožu od štetnih UV zraka.
Iako je dodavanje aktivnih sastojaka u makeup super momenat za našu kožu, šminku uglavnom biramo zbog drugih razloga. Ono što je bitno jeste da li ona radi ono što treba da radi? Ovaj puder ne samo da prekriva veće nesavršenosti na koži, on to radi u jednom potezu. Na jastučiću se nalazi dovoljno proizvoda da prekrije celo lice, ali je moguće i nadograditi proizvod. Iako ima jaku prekrivnu moć, na koži uopšte ne izgleda teško, već daje no makeup makeup efekat, a upravo to mu je obezbedilo status favorita.
Uticaj društvenih mreža na beauty brendove
Nedavno je The Ordinary u svoju ponudu vratio viralni puder koji je prestao da se proizvodi 2022. godine. Brend je doneo ovu odluku jer su prepoznali potrebu svojih potrošača. Danas sve češće viđamo kako publika na društvenim mrežama može da oblikuje način na koji neki brend posluje. Kada je TIRTIR puder tek počeo da dobija na popularnosti, mogao je da se nađe u samo tri nijanse. Nakon par videa gde su content kreatori pokazali da ovaj opseg nije dovoljno širok, kompanija je odlučila da doda još šest nijansi. Ni to nije bilo dovoljno, pa se u maju shade range proširio na 20 nijansi, u junu je taj broj porastao na 30, a u avgustu je dostigao konačan broj od 40. Dodavanjem novih nijansi brend je zadobio veću publiku, ali i odobrenje od beauty zajednice jer je demonstrirao da neguje vezu sa svojim kupcima.
TIRTIR puder sada možete pronaći na Lilly.rs sajtu, a on će se uskoro naći i u odabranim radnjama.
Foto: Lilly / Instagram / @lilly_drogerie / @sobalera / @leathurau / Tiktok / @sashaspage.tm /