It’s official: Troye Sivan je Rabanne ambasador – u fokusu je nova make up linija
It’s official: Troye Sivan je Rabanne ambasador – u fokusu je nova make up linija

It’s official: Troye Sivan je Rabanne ambasador – u fokusu je nova make up linija

Saradnja kojoj smo se nadali!

Australijski pevač i glumac Troye Sivan postao je zvanični Rabanne brend ambasador.

Čuvena francuska modna kuća Paco Rabanne se od prošle godine zove samo – Rabanne. Simplifikacija imena modnih kuća desila se i kod drugih eminentnih francuskih brendova: Christian Dior je sada Dior, a Yves Saint Laurent samo – Saint Laurent.

Kada čujemo reč Rabanne u glavi su nam dve stvari – metalne haljine i worlwide poznati parfemi. Zbog ovog drugog Rabanne developing tim rešio je da je vreme da se prikloni globalnom trendu i osnuje beauty ogranak.

Rabanne beauty se od starta brendira tako da asocira na kultne metalne haljine, kako većina pakovanja obiluje silver detaljima. Njihov novi globalni ambasador je Troye Sivan, i to je poprilično smart move od strane njihovog kreativnog i marketing tima. Otkrivamo i zašto.

Troye Sivan + Rabanne Beauty

Na zvaničnom Rabanne sajtu objavljeno je da je australijski pevač i glumac, Troye Sivan, postao globalni ambasador brenda. Izbor je pao na njega zbog činjenice da je tokom poslednjih par godina uspeo da ostvari zapažene uspehe kroz razne segmente entertainment industrije. Izbacio je singlove koji su se odlično kotirali na muzičkim listama, ostvario je uloge u holivudskim projektima i istovremeno zavredio epitet modne ikone. U jednom od muzičkih spotova, za singl “Rush”, Troye je nosio upravo Rabanne kreaciju.

Marketing tim modne kuće naglašava da veoma ceni i njegov anganžman na polju isticanja jednakih prava za celokupan globalni LGBTQIA+ community. Na društvenoj mreži Instagram prati ga malo više od 15 miliona ljudi, a njegovi fanovi dolaze sa svih kontinenata.

Troye reprezentuje svežu energiju, dok istovremeno podseća na unikatne artiste koji su obeležili osamdesete i devedesete godine prošlog veka. Na globalnu scenu doneo je svoj lični pečat, kako muzički tako i vizuelno.

Muškarac koji promoviše make up liniju

Rabanne tim odlučio se na ovaj bold move kako je beauty industrija u toku poslednje dekade postala poprilično genderless. U prvom talasu promotivnih aktivnosti pevač i glumac zaštitno je lice tečnih pudera za lice, ali se kroz mini video na momente pojavljuju i proizvodi kao što su maskara i rumenilo.

Saradnja je naišla na pozitivne komentare a mi jedva čekamo sledeću etapu ugovora u nadi da će Troye zavrediti i globalnu fragrance kampanju.

Foto: Instagram / @rabanne / @troyesivan

Učitati još
Zatvori