Rita Ora je još jedna u nizu poznatih ličnosti koje će u svoj CV dodati titulu osnivačice beauty brenda. Reč je o proizvodima za negu kose, a ime brenda je TYPEBEA. Novi proizvodi će se na beauty policama naći od 18. aprila, a Ora je osmislila impresivnu kolekciju proizvoda sa jednim ciljem – saznajemo više.
Odnos koji imamo sa svojom kosom je veoma ličan. Za mene, kosa predstavlja dobar deo identiteta, kreativnosti i samopouzdanja. Tokom svoje karijere, imala sam gotovo svaku boju kose – i svaku frizuru. Kosu sam blajhala, nosila sam nadogradnju, šišala se na kratko. Ali, sada mogu da kažem da mi je kosa zdravija nego ikad pre. Jedva čekam da vam otkrijem kako – Rita Ora
Typebea
TYPEBEA, igra reči na Type B, novi je brend koji je Rita Ora kreirala sa australijskom preduzetnicom, Annom Lahey. Ovaj duo je tri godine radio na novim proizvodima, nakon što ih je povezala želja za kvalitetnim proizvodima za kosu koji imaju moć da oporave godine štete načinjene istoj.
TYPEBEA će u svojoj kolekciji imati šampon, regenerator i tretman koji dlaci vraća sjaj. Svi proizvodi imaće sastojke koji oporavljaju oštećenu kosu. Glavni fokus i mantra beauty brenda? Stvaranje proizvoda koji podstiču rast kose – bez obzira na to kakva ona bila.
Rast kose – no matter your type
Univerzalna linija proizvoda biće pogodna za sve tipove kose. Kako duo navodi, svima je u cilju da imaju zdravu kosu. Hair growth – no matter your type svakako je odličan marketinški trik, ali i dobar način da se od početka uspostavi dobra veza sa potrošačima.
Time što su proizvodi testirani na svim tipovima dlake (i što su uspešno delovali na istu), TYPEBEA može uzeti prednost na tržištu koje je često usmereno na, na primer, tretiranje tanke dlake ili oporavak osetljivog temena. No bad hair days? Nadamo se – saznaćemo!
Foto: Instagram @ritaora / @typebea / @anna.lahey