Zavirite sa nama u backstage Paris Fashion Weeka na reviju brenda Casablanca na kojoj je za Keune radila i Teuta Mesaroš
Futuro Optimisto – Printemps-Été 2023 naziv je nove revije francuskog brenda Casablanca, održane ovoga vikenda u Parizu. The eternal hope of the spirit lajtmotiv je revije koja slavi pozitivnu transformaciju uma. Umetnički direktor je Charaf Tajer, a Ilham Mestour Global Creative Artistic direktorka u firmi Keune. zaslužna je za frizure, pod čijim vođstvom su radile i poznate hair stilistkinje Teuta Mesaroš i Martina Benko. Keune je zaslužan za sjajne frizure koje su samo bile kruna ove veličanstvene revije. Ovaj nizozemski brend prošle nedelje proslavio je stoti rođendan spektakularnom revijom u Amsterdamu.
Futuro Optimisto
Futuro Optimisto su ljudi u skladu s kreacijom, vođeni znanjem da je čak i najveća oluja prolazna. Duboko razumevanje da se sve negativno može pozitivno transformirati ako dopustimo prostranstvu sveta da inspiriše naš um. Želja za svetlom budućnosti pomera naše limite i dozvoljava nam da rušimo sopstvene granice i postajemo gospodari sopstvene sudbine. Upravo ova kolekcija proizašla je iz slobode da sve izvana dopusti unutrašnjosti da razvije svoj svet u kojem će biti najsrećnija. Fantastična revija otvorila nam je oči i oslobodila um za neke nove ideje, za novu svetlu budućnost.
Ilham Mestour
Za sjajne frizure na veličanstvenoj reviji, pariškog fashion weeka zaslužna je bila Ilham Mestour – Global Creative Artistic Direktor brenda Keune. Ova kreativna, slobodna i vizionarska umetnica i hair stilistkinja svojim radom uvek postavlja lestvicu visoko, uvodeći nas u potpuno nove svetove modnih iskoraka. Pod njenim vođstvom na ovoj reviji su radile i Teuta Mesaroš, vlasnica boutique salona Teuta i njena kolegica s kojom u timu radi već 14 godina, Martina Benko. Teuta je sa nama podelila kako joj je bilo na reviji, a zavirili smo i u backstage.
„Na reviji nam je bilo fantastično. Kolekcija je sjajna i celokupna atmosfera je bila i više nego odlična. Kreativni direktor Charaf Tajer normalan je i simpatičan pa je i to uticalo na atmosferu. Razigrana, šašava, otkačena u duhu nekih novih bezbrižnijih vremena – reči su kojima bih opisala reviju. Od modela do nas svi smo se sve vreme dobro zabavljali što je definitivno bio ključ uspeha.“ – rekla nam je Teuta Mesaroš.
Teuta i Martina radile su pod vođstvom Ilham Mestour – Global Creative Artistic direktorke brend Keune.
„Ilham je predivna žena. S toliko iskustva, a opet staložena i na zemlji. Bio nam je baš užitak raditi s njom.“
Teuta je s nama podelila i kako to izgleda behind the scenes.
„Sve je počelo mirno, u 11 sati, ali kako se revija približavala logično postajalo je sve napetije. Sat vremena pred reviju očekivani haos, ali ništa što se od takvih događaja ne očekuje. Radili smo na 60 modela s tri različita looka od kojih su neki uključivali duge ekstenzije za šta definitivno treba vremena. Bilo nam je divno upoznati i ostatak Keune tima, a ceo vikend u Parizu je bio odličan.“ – zaključuje Teuta.
Casablanca je brend muške odeće s novom kolekcijom i za žene. Kreativni direktor Charaf Tajer je pariški dizajner, koji je brend pokrenuo 2018. godine. Nakon 5 kolekcija, brend se danas nalazi u preko 200 trgovina širom sveta i obožavan je među poznatim svetski slavnim osobama. Charaf je zajednički dobitnik LVMH nagrade i finalist Woolmark nagrade.