Lindex predstavlja Pink kampanju koja nosi snažan slogan „Niko nije od kamena – pregledaj se“
Desetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex predstavlja Pink kampanju. Ove godine ona nosi snažan i emotivan slogan Niko nije od kamena – pregledaj se. Kampanja ističe važnost ranog otkrivanja raka dojke i kontinuirane podrške ženama u borbi protiv ove bolesti. Već čitavu deceniju, Lindex u borbi protiv raka dojke udružuje se sa ženama. I to u misiji podizanja svesti o značaju redovnih pregleda i prevenciji.
Niko nije od kamena – pregledaj se
Pod sloganom Niko nije od kamena – pregledaj se, simbolično 1. oktobra, održan je događaj u impozantnoj rezidenciji Ambasade Švedske. Tom prilikom, zvanice su imale priliku da se ujedine, povežu i razmene različita znanja i iskustva na ovu temu. Prisutne su prvo pozdravile ambasadorka Švedske, Charlotte Sammelin i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji. Na panelu su učestvovale i Martina Wake, Business Controller Franchise u Lindexu i Vesna Bondžić, osnivačica i predsednica Ženskog centra Milica.
Tokom razgovora, posebno je istaknuta ključna uloga Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije u dijagnostikovanju i lečenju raka dojke. A Lindex sa ponosom podržava rad Instituta kroz donacije i saradnju već punih deset godina. Više od 120.000 evra prikupljeno je za poboljšanje uslova lečenja i nabavku medicinske opreme, što direktno doprinosi poboljšanju zdravstvene zaštite za pacijentkinje širom Srbije. Kao i proteklih godina, 10% prihoda od prodaje Lindex asortimana za žene u periodu od 1. do 14. oktobra biće donirano Institutu.
Rano otkrivanje spašava živote
Kampanja se ove godine posebno fokusira na podsticanje žena da redovno obavljaju preventivne preglede. Jer rano otkrivanje raka dojke značajno povećava šanse za uspešan oporavak. Slogan Niko nije od kamena podseća nas da, bez obzira na snagu, zdravlje ne treba prepustiti slučaju – redovni pregledi su ključni.
Podrška i osnaživanje zajednice
Borba protiv raka dojke nije samo fizički, već i emocionalni izazov. Lindex, kroz svoju Pink kampanju, nastavlja da podržava žene koje se suočavaju sa ovom bolešću, naglašavajući važnost zajedništva i međusobne podrške.
Zajedno nastavljamo borbu
Svake godine, Lindex Pink kampanja doprinosi podizanju kvaliteta života obolelih žena, podstiče na prevenciju i ukazuje na značaj rane dijagnoze. Tokom događaja u rezidenciji Ambasade Švedske, uvažene zvanice su nakon panela uživale u koktelu i ispisivale poruke obolelim ženama na drvetu želja, pružajući im simboličku podršku. One su naše heroine i izvor inspiracije. Sa sloganom Niko nije od kamena – pregledaj se, ove godine pozivamo sve da se priključe ovoj plemenitoj misiji, jer zajedno možemo napraviti razliku.
Foto: Promo Linex