Neke od osobina koju svi kreativci poseduju su radoznalost i želja za istraživanjem. Kako sebe definitivno svrstavamo u tu kategoriju cilj nam je da u ovom journey / ilit Journal-u / upoznajemo i vama predstavimo ljude, brendove i delatnosti koji nas inspirišu. Neretko i sami obožavamo kada naletimo na nove, nama nepoznate, koji vrlo brzo postanu sfera naše znatiželje i inspiracija za nove priče.
Jedan takav je upravo glavni akter naše današnje lifestyle epizode i zove se 13:31 – online concept store, čiji kreativan i estetičan vizuelni identitet nas je zaljubio na prvi pogled.
13:31 online concept store
Ispod neobičnog naziva 13:31 krije se jedan šarmantan i drugačiji online concept store koji smo nedavno otkrili i čija autentičnost, estetični vizuelni identitet i savršena lifestyle ponuda nas je očarala. Concept store 13:31 više je od klasičnog online shop-a koji se bazira na prodaji brendova u čijem fokusu je lifestyle kultura. Ovaj digitalni e-shop slavi umetnost, modu i interior design, kroz otkrivanje i pružanje podrške autentičnim brendovima koji dolaze iz celog sveta. Ponuda ovog concept store ogleda se u najrazličitijim komadima i kapsularnim kolekcijama hand crafted umetnika koji dolaze iz Japana, Koreje, Kine…
Od the coolest dekorativnih komada koji su se momenatlno našli na našoj wishlisti / pod kategorijom must have /, preko neobičnih tepiha, do novih imena azijske fashion scene – 13:31 concept prepun je zanimljivih i maštovitih komada zbog kojih ćete neumorno nastaviti skrolovanje na njihovom Instagram account-u, a dok šaljete stvari iz wishliste u add-to-cart polje sebi ponavljati – samo još ovo. Pored decor i fashion asortimana 13:31 posedjue širok dijapazon ponude pets accessories koji je naravno, sve nas koji svoje krznene saputnike stavljamo na prioritetno mesto, oduševio.
Kako Jornal ekipa od svega najviše ceni autentičnosti ovaj lifestyle concept store od nas dobija maksimalnih 12 poena za inovativnost, asortiman ponude i kreativnu viziju. Stoga vas u nastavku vodimo kroz zanimljiv svet 13:31, predstavljajući nove brendove koji će se zasigurno naći na radaru svim estetičnim kreativcima koji pod kategorijom hobi čekiraju fashion, interior design ‘n’ lifestyle.
ps. Kako kreativci najviše vole otkriće putem istraživanja, ne otvaramo baš sve karte, već svim radoznalim umovima ostavljamo da pronadju sami šta naziv 13:31 znači i zašto se baš ovaj concept store tako zove.