U pripremi projekta Barbie Summer, matična kompanija Mattel nije gubila vreme. Zasukli su rukave i osmislili jednu od verovatno najuspešnijih marketinških kampanja koja će se studentima ove oblasti u godinama koje dolaze predstavljati kao protitip uspešno obavljenog posla. Njihova detaljna i opsežna strategija podrazumevala je da ovog leta sve(t) presvuče u ružičastu nijansu karakterističnu za njihovu čuvenu lutku. Kako bi to postigli, ostvarili su saradnje sa desetinama (možda čak i stotinama?) raznolikih brendova. Od kofera do šminke, Mattel je omogućio da svaki potencijalni modni aksesoar, beauty ili kućni dodatak, čak i četkica za zube, postoji i u Barbie verziji.
Barbie manija – ali doslovno
Zato ne iznenađuje da se na spisku brendova našao i Canada Pouch, specijalizovan u prodaji dodataka i opreme za pse. Tako je američka kompanija osigurala da, uz dovoljno novčanih sredstava, možete pretvoriti čitavo vaše postojanje u ono nalik dečijem snu. Da li je ovo bilo neophodno, teško je reći. Da se Mattelu višestruko isplatilo, gotovo je izvesno, s obzirom na to da je samo tokom prvog vikenda prikazivanja u SAD, film Barbie zaradio više nego što je utrošeno na njegovu celokupnu produkciju.
Ne možemo, a da se ne zapitamo, hoće li ova komodofikacija čitavog iskustva imati i negativnih posledica, posebno kada prođe određeno vreme, dođu drugi filmovi, a pink stvari postanu… irelevantne.
Nije sve tako crno – zapravo, ništa nije – sve je roze
Sećate se da je Pantone davno pre premijere Barbie, čak i pre prvog trejlera, proglasio specifičnu nijansu ružičasto-crvenkaste za boju godine. Takozvana viva magenta tada je već predstavljena kao dominantna u marketinškim, modnim i svim drugim dizajnerskim projektima. Može biti, dakle, da je sve samo puka koincidencija, da nam nakon godina pandemije i neizvesnosti, jednostavno treba da svet posmatramo kroz ružičaste (Barbie?) naočare. Ili da ga jednostavno celog obojimo u ružičasto.
On Wednesdays Everyday we wear pink
U tom slučaju, možda ćete zaista želeti da investirate u pink komade, kako za sebe, tako i za svog ljubimca. Iako su rezerve Barbie x Canada Pooch kolaboracije već na izdisaju, budite bez brige! Luksuzni modni brendovi davno su pripremili adekvatne kostime. Jacquemus je još krajem prošle godine, u okviru kolekcije Neve, predstavio i prve komade za pse – a gle čuda, dominantna je bila sasvim specifična nijansa pink boje. Valentino je, u ovom slučaju, na domaćem terenu, ali ni drugi brendovi ne zaostaju.
Foto: Canada Pooch / Valentino / Gucci