Beyonce je lansirala brend pića – a mi se pitamo da li je ovo još jedan celebrity cash grab (sa alkoholom)?
Beyonce je lansirala brend pića – a mi se pitamo da li je ovo još jedan celebrity cash grab (sa alkoholom)?

Beyonce je lansirala brend pića – a mi se pitamo da li je ovo još jedan celebrity cash grab (sa alkoholom)?

Neretko svedočimo novim etiketama poznatih ličnosti koje svoj uticaj pokušavaju da unovče ponekada i troduplo. Jasno je, mnogi od njih znaju da imaju moć i podršku publike i da uz svoje ime i običan peškir mogu prodati po ceni od par stotina evra, što je u krajnjem slučaju pokušala i Balenciaga, ali se čini da je uz uspon cancel kulture ovom načinu poslovanja koji se može okrakterisati i kao banalizacija društva došao kraj. Neke ličnosti uspele su da stvore istinsku konekciju sa svojim brendovima i u odabranim branšama pomeraju granice, a jedna od njih je Rihanna koju nikada nećemo stavljati u isti koš s cash grab brendovima. Bella Hadid takođe dosta lično pristupa svojim poslovanjima, a u tom slučaju – were here for it.

Međutim, stvorila se čudna spona s poznatima i brendovima alkoholnih pića. U jednom trenutku bilo je popularno da svi kreiraju svoje parfeme, makeup ili kozmetičke linije dok sada u epicentar dolazi alkohol. U ovom slučaju, ciljna grupa je nešto jasnija kako definitivno nećemo prodavati alkohol maloletnim licima, ali da li ova i ne tako primerena industrija diže profite ili pokriva osnovne troškove nekih od naših omiljenih ličnosti? Šta oni zapravo imaju od toga?

Ovo pitanje pokrenula je vest da je pop ikona Beyonce osnovala svoj brend pića po imenu SirDavis, koji u fokus stavlja viski. A evo šta mislimo o svemu tome.

Cash grab kao normalizovana banalizacija društva


Kao što to neretko biva i u modnoj industriji, i poznate ličnosti gledaju kako će na nekada i nama bezsramne načine podići svoje profite. Često, zbog svoje uticajnosti i fan grupa koje stoje iza njih, misle da je osnoivanje potpuno nove business grane apsolutni hit i nešto s čim nema greške. Međutim, ovakav način razmišljanja u 2024. godini kada je cancel kultura na svom vrhuncu je zapravo najveća greška. Što se persone više trude da halapljivo zarade novac oslanjajući se na svoju slavu, to lošije prolaze. Sada, za razliku od početka 2000-tih godina kada je svako lansirao svoju liniju odeće i parfema koja se fantastično kupovala, pored kvaliteta produkt mora da ima i dublju svrhu.

Zaista odličan primer za to je Rihanna uz FENTY BEAUTY. Ovaj brend na čelu s poznatom pevačicom pomerio je granice u beauty industriji tako što je inclusivity i nešto širi raspon tonova šminke na prvo mesto. Hailey Bieber i njena maska za telefon koja u istom drži i Rhode balzam za usne kao i formule koje je Selena Gomez lansirala na tržište Rare Beauty kozmetikom takođe dobijaju zelenu zastavicu.

Kada govorimo o alkoholu koji je postao najpoželjnija kategorija poznatih, mnogi pokušali su da nas osvoje svojim pićima. Kylie Jenner pored bezbroj svojih poslovanja odlučila je da zakorači u industriju alkoholnih pića brendom SPRINTER. Jasno je da je ovaj potez, kao i gotovo svaki koje Jenner/Kardashian sestre naprave, definicija cash grab-a. Takođe, Blake Lively koja se sada nalazi na polomu cancel kulture tokom promocije filma It Ends With Us, takođe poseduje svoj brend pomenute kategorije, Betty Booze. Jasno je da ni za njega nismo zainteresovani.

Oni kojim možda i verujemo


Možda i jedina poznata ličnost čiji brend alkoholnih pića ima smisla, neočkivano je jedan iz okvira Kardashian/Jenner klana. Kendall Jenner i njen tequila brend 818 osvojili su srca kako konzumenata tako i entertainment industrije. Gotovo na svokoj žurci, bila ono holivudska ili ne, 818 tequila jeste must-have. Ako se pitate zašto, odgovor je jednostavan – brend rezonuje sa njenom personom.

Kendall je oduvek bila party girl ali je isto tako često poentirala činjenicu da voli da izlazi samo sa svojim uskim krugom prijatelja. Isto tako, promovisala je i 818, sa slikama sa svojih privatnih žurki. Na taj način, Kendall je stvorila prisnost sa svojom publikom. Na samom početku lansirala je tri različite vrste tequila pića, i od tada se ništa nije menjalo. Ostala je dosledna svojim formula i nije grabila za novcem stavljajući novi drop u fokus svakog meseca. Čak i po svom nazivu, 818 prezentuje intimnu sponu s Kendall kako je zapravo numerološka oznaka i poštanski broj Calabasasa, mesta u kom Kendall živi.

Beyonce & SirDavis


Kendall Jenner i 818 jesu jedni od onih koji su dobili naše poverenje, a da li će Beyonce zaslužiti isto? Već pri samom startu, neizostavno je spomenuti činjenicu da je u jednoj godini prezentovala čak dva brenda. Cécred u fokus stavio je negu kose, a SirDavid alkoholna pića, preciznije viski. Spona je jasna, Beyonce je ponosna činjencom što dolazi iz Teksasa, te je odatle i njen brend viskija. On predstavlja sponu s Divljim Zapadom i pićem koji je na neki način u tom delu Amerike tradicionalno. Nakon i više nego uspešnog country albuma Cowboy Carter, i dominacija kaubojske estetike, tu je i viski koji predstavlja žešću stranu ovog podneblja.

Da li ovaj brend rezonuje s poznatom muzičkom ikonom? Da.

Da li ga možemo okarakterisati cash grab-om? Vreme će pokazati.

Ako se pitate zašto, evo i odgovora. Ovo piće biće apsolutni staple na svim holivudskim žurkama, a da li će ga konzumenti jednako prihvatiti, pitanje je.

Učitati još
Zatvori