Pre malo više od dve godine supermodel Gigi Hadid predstavila nam je svoj modni brend Guest in Residence. Od starta se znalo da je fokus ovog brenda na vrlo kvalitetnim knitwear komadima, a sastav skoro svih odevnih predmeta je – kašmir. Laid back estetika, jarke boje i dobro promišljene kampanje izdvojile su ovaj brend od drugih, a Gigi Hadid uspela je da nam proda ne samo Guest in Residence artikle već – celokupan lifestyle.
Sta moda i lifestyle imaju zajedničko?
Postoji pregršt modnih brendova koji kao primarni zadatak, podrazumeva se, uspešno prodaju odeću. Guest in Residence je, sa druge strane, jedan od onih brendova koji vas definiše kada ga nosite, i to zahvaljujući činjenici da njegova osnivačica, i kreativna direktorka, neguje izvestan lifestyle.
Gigi Hadid već par godina unazad zagovara miran način života. Boravak u prirodi za nju je prioritet, zato se i preselila na farmu u Pensilvaniji. Tamo uspeva da postigne viši kvalitet života nego u gradu, kao i da svojo ćerki pruži detinjstvo za pamćenje. Upravo je ovakav način života implementirala i u vizuelni identitet svog brenda, čije su kampanje mahom slikane u prirodi.
Gigi Hadid u svojim Guest in Residence kampanjama jaše konje, peca, zaliva cveće i upravo nam na ovaj način šalje važnu poruku. Da, posao je važan. Da, život u gradu je stresan. Ali ono što je najvažnije, pored posedovanja kvalitetne odeće od kašmira, je mir koji možemo sebi da pružimo. Njena mantra počiva na begu od haosa, stresa i načina života koji se danas plasira kao jedini mogući.
Njena odeća nije pravljena za važan sastanak ili ručak sa klijentima – njena odeća je pravljena za carefree dan sa porodicom u prirodi. Slow life at it’s finest.
Step 1 – usporite.
Step 2 – nabavite jedan kvalitetan set od kašmira.
Prvo, jer vam je potrebno. Ovo drugo jer će vam trajati. Cozy dan kod kuće, uz knjigu, čaj i mekani kašmir. Upravo to nam poručuje Gigi Hadid.