Ove CHANEL pozivnice za revije mnogi modni fanatici žele da imaju u kolekciji – evo i zašto
Prilikom analize pozivnica za Jacquemus i Balenciaga revije, zaključili smo da kreativni timovi ovih modnih kuća poseduju veliku dozu originalnosti kada je u pitanju pristup datoj tematici. Sa svakom novom revijom oni se trude da nadmaše sebe i prethodno dizajnirane pozivnice, koje mnogi modni fanatici žele da imaju u kolekciji. Ipak, jasno je da oni nisu jedini brendovi koji to čine.
Isto je uočljivo i kada je u pitanju francuski brend CHANEL koji, iako gostima ne šalje vekne hleba ili polomljene mobilne telefone, pokušava da unikatnim pozivnicama privuče dodatnu pažnju na predstojeće revije.
Stavljajući u fokus određeni detalj same revije ili kolekcije, kreativni tim francuskog brenda dovodi u vezu različite aspekte koji su fokusirani na modu i dizajn. Počevši od specijalno dizajniranih šalova pa sve do cveća iz pariskih vrtova, donosimo samo neke od pratećih elemenata koji su bili sastavni deo najupečatljivijih CHANEL pozivnica.
01 ⏐ KOLEKCIJA: Haute Couture 24
Uoči CHANEL Haute Couture revije u Parizu za sezonu Proleće/leto 2024 predstavljen je film The Button. U njemu glavnu ulogu tumači brend ambasadorka Margaret Qualley koja pokušava da pronađe dugme sa manžetne njene CHANEL jakne.
U nastojanju da ispravi nesavršenost na omiljenom odevnom komadu, Margaret se susreće sa Naomi Campbell koja joj pomaže da stigne do CHANEL radnje na pariskoj adresi 31 rue Cambon. Najvažniju poruku prenosi joj glumica Anna Mouglalis, a koja glasi: Beauty within the imperfections of time.
Upravo ovo dugme jedno je od sastavnih delova pozivnice za najnoviju CHANEL reviju. Pored njega, u poklon paketu svoje mesto pronašla je i personalizovana ulaznica na kojoj je ispisana gore pomenuta poruka, odnosno okosnica kolekcije.
02 ⏐ KOLEKCIJA: Prêt à porter 21/22
Pozivnica za reviju na kojoj je prezentovana ova kolekciju poslata je u vidu poklon paketa. Ali ovaj put, doslovno. Kutija se sastojala iz personalizovane pozivnice, nekoliko klasičnih proizvoda za šminkanje poput karmina, te popularnog Chanel N°5 parfema. Ovi proizvodi karakteristični su po tome što su se koristili za potrebe same revije.
Međutim, najveću pažnju privukao je specijalno dizajnirani QR kod koji vodi ka plejlisti čiji je autor fashion’s go-to sound designer koji stoji iza prepoznatljivog muzičkog odabira za CHANEL revije – Michel Gaubert.
03 ⏐ KOLEKCIJA: Métiers d’art 23/24
Pozivnica za predstavljanje kolekcije Métiers d’art u Mančesteru objedinila je različita obeležja ovog grada. Kolekcija je prethodno prikazana u gradovima kao što su Tokio i Njujork, a CHANEL se odlučio za Mančester zbog njegovog uticaja na razvoj popularne kulture i različitih muzičkih žanrova.
Tada aktuelni goodie bag predstavljen je u formi velike crvene torbe, odnosno kese koja je na sebi imala fotografije i crteže koji se odnose na istorijski značaj grada. CHANEL tim pažljivo je proučio sve bitne odlike Mančestera, a unutar torbe nalazila su se tri ključna predmeta.
Pored same pozivnice, prvi poklon predstavljao je šal, odnosno marama, sa prepoznatljivim floralnim emblemom brenda i slovima MCR. Drugi predmet bila je ploča sa pesmama koje je, ponovo, pažljivo odabrao Michel Gaubert. Naposletku, treća stavka unutar torbe bila je kopija magazina Chaos69.
04 ⏐ KOLEKCIJA: Croisière 21/22
Last, but not least – CHANEL tim se, za promociju prolećne kolekcije u sezoni 2021/22, odlučio da pozivnicu upotpuni specijalnim cvećem. Svaka gošća dobila je buket cveća probranog iz pariske bašte. Samim tim, pozivnica je na kreativan i jednostavan način dovedena u vezu sa samom revijom, koja je održana na različitim lokacijama.
Iako se ovaj poklon, za razliku od ostalih, nije sastojao iz više elemenata – upravo on je pojedine najviše oduševio. A vodeći se mantrom simple but effective, CHANEL je još jednom uspeo da privuče dodatnu pažnju na tada aktuelnu kolekciju.
Foto: Instagram @chanelofficial / @katyackermann / @myarmoire / @lesbest / @darjabarannik