Luksuzni brend pribora za jelo Christofle kreirao je kolekciju povodom teniskog turnira Roland-Garros
Luksuzni brend srebra, tanjira i pribora za jelo, Christofle, kreirao je nesvakidašnju kolekciju. Naime, povodom teniskog turnira Roland-Garros, koji se tradicionalno svake godine održava krajem maja u Parizu, nastala je kolekcija inspirisana šljakom, odnosno teniskim terenima karakterističnim za Roland-Garros (između ostalog).
Elegancija brenda Christofle i prestiž turnira Roland-Garros stvorili su jednu od onih kolekcija koja već preti da postane ikonična – saznali smo o čemu je reč.
Limited-edition kolekcija o kojoj maštamo
Nova kolekcija brenda Christofle inspirisana je bojom terakote, karakterističnom za terene na turniru Roland-Garros. Tako se u limited-edition kolekciji nalaze MOOD by Christofle, MOOD Party i MOOD Coffee. Njihova MOOD kolekcija već je ikonični deo brenda, a ovaj put, inspiracija je tenis. Da li zbog filma Challengers, dokumentaraca o teniserima, ili pak veće zainteresovanosti za sport generalno, pak tenis ove godine kao da uživa neku novu globalnu popularnost.
Brend Christofle je to prepoznao – i inspirisan čuvenim Grand Slam turnirom u Parizu, kreirao je veoma interesantnu kolekciju. Tako njihova nova verzija MOOD kutije u obliku jajeta dolazi u boji šljake Roland-Garros terena.
MOOD by Christofle
Christofle je simbol elegancije i luksuza kada je reč o kreacijama u srebru. Osnovan sredinom 19. veka, Christofle je doneo novo značenje u mantri umetnosti življenja. Tokom vremena postojanja, ovaj brend je kreirao ikonične srebrne tanjire i dekorativne predmete, te se nametnuo kao lider na tržištu srebra. Renomirani umetnici kao što su Man Ray i Jean Cocteau, te današnji dizajneri Andrée Putman, Martin Szekely i Ora Ïto postarali su se za to da Christofle uvek bude u koraku sa aktuelnim trendovima.
Tako je nastala i nova kolekcija, koja je u kontinuitetu sa njihovom čuvenom MOOD kolekcijom. Kolaboracija sa turnirom Roland-Garros donela je tri raspoloženja. To su MOOD by Christofle i MOOD Party, kolekcije u kojima se nalaze viljuške, noževi i kašike – njih 24, tačnije. Treća je kolekcija MOOD Coffee, koju čini šest diskretnih kašičica za kafu.
Meč dobrih manira
Kampanja nosi naziv Meč dobrih manira – prikladno za ovaj luksuzni brend i najluksuzniji, beli sport. Estetična i duhovita, ova kampanja je u skladu sa tradicijom brenda koliko i sa trenutnom modnom estetikom. Ljubitelji tenisa (i kvalitetnog pribora) koji uživo prate turnir mogu pronaći novu limitiranu kolekciju u Roland-Garros butiku. Takođe, kolekcija je dostupna i u odabranim Christofle buticima, kao i na oficijalnom sajtu luksuznog brenda.
Podsetimo, Grand Slam Roland-Garros traje do 9. juna – kada ćemo saznati i da li će prošlogodišnji šampion Novak Djoković ponovo podići pehar.
Foto: Instagram (@christofle)