Coperni marketing strategija: Novogodišnja euforija iz ugla naših ljubimaca
Coperni marketing strategija: Novogodišnja euforija iz ugla naših ljubimaca

Coperni marketing strategija: Novogodišnja
euforija iz ugla naših ljubimaca

Da li ste se nekad pitali kako naši kućni ljubimci doživljavaju naše spremanje za važne prilike? Upravo je to tema nove praznične Coperni kampanje koja opisuje doživljaj spremanja iz ugla naših krznenih prijatelja.

Uz slogan Have a bitchin’ holiday season fokus stavljamo na naše sustanare koji nas svaki dan ispraćaju i strpljivo čekaju da se kasno vratimo iz provoda! Novogodišnja euforija može da počne, a glavnu ulogu igraju naši ljubimci.

Kako naši ljubimci euforiju oko praznika?

Coperni kampanja daje nam uvid u izmišljene dijaloge koji naši ljubimci vode tokom praznika. Kroz raspisan scenario oni diskutuju o poklonima i mamurluku na vrlo šaljiv način, dok se u kadrovima smenjuje Coperni aksesoar. U jednom momentu komentarišu i autfite svojih vlasnika i kakav sve efekat pojedini komadi ostavljaju na njih.

Ovakav vid marketinga je odlična ideja, kako nam se kolekcija i predlozi poklona prezentuju na vrlo originalan i nesvakidašnji način. Klasičan getting ready with me video bi sigurno odradio posao, ali me bi stvorio buzz na društvenim kanalima. Dijalozi naših ljubimaca definitivno jesu.

Modna kuća Coperni zagovara originalan pristup kako dizajnu, tako i načinu oglašavanja. U toku prošlogodišnje praznične kampanje u fokusu su takođe bile životinje, kroz AI generared vizuale preslatkih mačića. Njhova holiday strategija zasniva se na pet friendly sadržaju, koja za cilj ima da dopre do što većeg broja korisnika. Jer, ko ne voli životinje i praznike?

Revija izmeštena iz standardnih okvira

Poslednja Coperni revija održana je u Diznilendu, nadomak Pariza. Kao što je Ralph Lauren revija otvorila Nedelju mode u Njujorku van grada, u Hamptonsu, tako je Coperni revija zatvorila Nedelju mode u Parizu – van Pariza.

Društvene mreže bile su prepune slika influenserki i modnih entuzijasta koji su imali privatnu posetu Dizniledu, kako bi prisustvovali poslednjoj reviji u sezoni. Sébastien i Arnauld, modni dvojac koji kreativno stoji iza ovog brenda, uvek nam ponudi nešto drugačije. Na kraju ove godine to je ova nesvakidašnja kampanja u uživamo zajedno.

Foto: Instagram / @coperni

Učitati još
Zatvori