Dolce & Gabbana predstavio prvi dizajnerski parfem za pse – a mi se pitamo zašto
Dolce & Gabbana predstavio prvi dizajnerski parfem za pse – a mi se pitamo zašto

Dolce & Gabbana predstavio prvi dizajnerski parfem za pse – a mi se pitamo zašto

Luksuzni modni brendovi odavno nameću – ili zahtevaju – vrlo specifičan stil života. Nije važno, ili dovoljno, samo čiji logo nosite. On treba da bude u skladu sa čitavim nizom drugih odluka. Sada to važi i za odluke koje donosite prilikom odevanja i stilizovanja vaših kućnih ljubimaca. Dolce & Gabbana, modna kuća koja već decenijama oblikuje trendove u svetu visoke mode, nedavno je iznenadila čak i svoje najprivrženije pobornike. Italijanski brend predstavio je prvi dizajnerski parfem namenjen psima. Nameće se očigledno pitanje: da li zaista trebamo luksuzne mirise za naše četvoronožne prijatelje?

Parfem Fefé inspirisan je ljubavlju osnivača i dizajnera, Domenika Dolčea (ita. Domenico Dolce) prema njegovom psu, zlatnoj pudli po imenu Fefé, koji je postao i zvezda kampanje. Miris je kreirala poznata kreatorka parfema Emili Koperman (eng. Emilie Coppermann), koja je godinama radila na kreiranju mirisa za prestižne modne kuće kao što su Karl Lagerfeld i Carolina Herrera. Njen zadatak je bio da stvori miris koji će odražavati ljubav i vezu između vlasnika i njihovih ljubimaca. Fefé je napravljen da bude bezbedan za pse, sa formulom bez alkohola, koja ne iritira kožu ni oči ljubimaca.

A kako to miriše „dizajnerski pas“?

Mirisna kompozicija parfema Fefé uključuje note ylang-ylanga, mošusa i sandalovine, stvarajući osvežavajuću i umirujuću aromu koja ne samo da je prijatna za pse, već i za njihove vlasnike. Kombinacija ovih nota osmišljena je da osigura miris koji nije previše intenzivan za pseći njuh, već pruža prijatno iskustvo. Proces proizvodnje uključivao je konsultacije sa etolozima, veterinarima i vlasnicima pasa kako bi se obezbedila maksimalna sigurnost i udobnost za pse. Rezultat i potvrda je sertifikacija prema SAFE PET COSMETICS standardu, što garantuje da je potpuno siguran za upotrebu na životinjama.

Pakovanje parfema Fefé je u skladu sa brendom – i cenom. Bočica je izrađena od zelenog lakiranog stakla sa crvenim metalnim čepom, ukrašena reljefnom zlatnom šapom od 24-karatnog zlata. Ovakav dizajn asocira na eleganciju i stil koji su zaštitni znak brenda Dolce & Gabbana. Sve to dolazi u veseloj žutoj kutiji, što čini ovaj proizvod savršenim dodatkom za svakog stilizovanog psa.

Ipak, i dalje nam nije jasno – zašto parfem za pse?

Odluka para i brenda Dolce & Gabbana da kreiraju parfem za pse može izgledati kao ekstravagantna. Ovaj potez zapravo odražava sve veći trend u svetu luksuza, gde vlasnici traže proizvode koji im omogućavaju da dele stil i luksuz sa svojim ljubimcima. Parfemi za pse mogu biti način da vlasnici obezbede svojim ljubimcima prijatan miris, posebno za one koji žele da njihovi psi izgledaju i mirišu luksuzno. Kupci mu, drugim rečima, neće nedostajati, a poduhvat svakako nudi zanimljivu perspektivu o tome kako se granice konzumerizma pomeraju – i kako ih veliki brendovi istovremeno nameću i prate.

Foto: Dolce & Gabbana, Instagram (@dolcegabbana)

Učitati još
Zatvori