Kako je Carhartt WIP postao naš izabrani homewear brend
Kako je Carhartt WIP postao naš izabrani homewear brend

Kako je Carhartt WIP postao naš
izabrani homewear brend

Zara Home who? Carhartt WIP je naša nova stanica za all things interior. Američki brend radne opreme već decenijama proizvodi komade za različite vrste kućnih i drugih fizičkih poslova, a usput su postali i household ime u svetu streetstyle mode. Rekli bismo – ko bi to očekivao, no nismo zapravo ni toliko iznenađeni, s obzirom na pravac u kojem se identitet ove vrste stila razvija u poslednjih nekoliko godina. Štaviše, čini nam se da je samo bilo pitanje vremena kada će workwear postati streetwear.

Čak i da smo sumnjali u mogućnost da Carhartt postane svakodnevna odora modnih entuzijasta, postalo nam je jasno da je stvar ozbiljna kada smo prošetali ulicama Berlina – svojevrsnom prestonicom stylish but practical ideologije, koju deli i ovaj brend – i počeli da primećujemo oker logo svuda oko nas. Američki brend, inicijalno osnovan 1889. u Detroitu, stotinak godina kasnije, 1994. godine, pokrenuo je marku Carhartt Work in Progress (WIP), kako bi stekao naklanost Evropljana, čiji se stil umnogome razlikuje od onog na severnoameričkom tlu. Pod ovom oznakom lansirani su i komadi za dom koje smo ovom prilikom odabrali, predstavljeni u okviru kolekcije za proleće/leto 2023. I izgleda da im je uspelo – we want them.

Asortiman nudi dekorativne elemente, poput tepiha i one dekorativno-funkcionalne poput prekrivača i ćebeta, koji unose duh divljine i prirodnih tonova u vaš dom. Neizostavan komad svakog Carhartt entuzijaste je, naravno, dobra lampa, pa je u ponudi primerak koji će zadovoljiti srca svih zaljubljenika u ovaj dizajnerski stil.

Foto: HIGHSNOBIETY

Učitati još
Zatvori