Sada je već suvišno reći da je tehnologija – i posebno alati za digitalno stvaralaštvo – promenila način na koji mnogi vizuelni kreativci – modni dizajneri, arhitekte i drugi umetnici – kreiraju svoja dela. Međutim, sa sve tanjim granicama između virtuelnog i realnog, postaje teže utvrditi šta je stvarno, a šta kompjuterska kreacija. Tako je bilo i kada smo naišli na profil ovog dizajnerskog studija. Crosby Studio nesvakidašnjim oblikovanjem komada naterao nas je da više puta proverimo je li išta od toga zaista postoji – i obradovali smo se kada smo saznali da su mnogi stvarni, pa ih dodali na listu želja.
Crosby Studio nije samo dizajnerksi studio – ili barem nije samo dizajnerski studio na kakav smo navikli. Čitava ideja počiva na konceptu koji obuhvata dizajn enterijerskih komada, ali je njihova ideologija rasprostranjena i na umetnost i modu, pa je Crosby brend koji zasniva svoj identitet na holističkom pristupu. Reč je o stilu života pre nego stilu dizajna. Od 2014. godine, kada je osnovan, Harry Nuriev postao je jedno od referentnih imena u svetu dizajna. Nedavno je kreirao i jedinstvenu pop up instalaciju za brend Amina Muadi, zbog čega smo i odlučili da mu posvetimo posebnu pažnju.
Ipak, ono što je nas privuklo ovom studiju jeste dizajn dekorativnih elemenata za enterijer – od kojih su mnogi nastali u kolaboraciji sa čuvenim brendovima. Jedan od njih je Balenciaga, sa kojima studio sarađuje od 2019. godine. Tada je dizajner Nuriev kreirao sada već čuvenu Balenciaga sofu, nastalu jedinstvenom tehnikom koja spaja, sa jedne strane inovativan dizajn, a sa druge tehnološki pristup zasnovan na održivosti. Ovaj konceptualni komad započeo je niz saradnji između francuske modne kuće, ali je i skrenuo pažnju na američki dizajnerski brend.
Crosby studio je od tada sarađivao sa brojnim brendovima i modnim kućama, ali i drugim umetnicima – čak i muzejima. Poslednja u nizu je jedinstvena zimska instalacija za H&M.
Foto: Instagram