Omiljeni francuski brend naočara IZIPIZI otvorio prvu radnju u Srbiji čiji enterijer u fokus stavlja retro vibe
Omiljeni francuski brend naočara IZIPIZI otvorio prvu radnju u Srbiji čiji enterijer u fokus stavlja retro vibe

Omiljeni francuski brend naočara IZIPIZI otvorio prvu radnju u Srbiji čiji enterijer u fokus stavlja retro vibe

Vesti koje se tiču omiljenih brendova sa radošću iščekujemo, a takav je slučaj i sa jednim od najomiljenijih francuskih brendova naočara – IZIPIZI – koji je otvorio prvu radnju u Srbiji.

IZIPIZI je brend koji je svoju prepoznatljivost stekao kreirajući unisex kolekciju laganih, fleksibilnih i pristupačnih naočara prilagođenih svim oblicima lica, i za celu porodicu. Ovog puta, vest nas očekuje na planu pristupačnosti, ali i enterijera, uzimajući u obzir da je ovaj francuski brend otvorio svoju prvu radnju u tržnom centru Galerija na prvom spratu.

Povodom novog godišnjeg doba i back to office euforije stigla je limitirana kolekcija Office Playground. Ona poručuje da je zabava u kancelariji moguća, a predstavljeni su i noviteti u vidu Reading, ali i Sleeping modela. Ovim povodom priređeno je druženje za poznate ličnosti, influensere i medije, među kojima su i modni fotograf Dušan Petrović, DJ-ka Nadežda Dimitrijević, bivša učesnica Survivor-a Nađa Erić, kao i brojni drugi ljubitelji brenda koji su uživali u traženju savršenih naočara za sebe. Vodimo vas u obilazak.

izipizi radnja srbija tc galerija (27)
izipizi radnja srbija tc galerija (2)
dušan petrović
izipizi radnja srbija tc galerija (2)
nadežda dimitrijević
izipizi radnja srbija tc galerija (24)

Zabava u kancelariji? Veliko da!


Kako je rečenica Ponedeljak je novi petak postala mantra mnogih koji u svom poslu uživaju, tako je i limitirana jesen/zima kolekcija Office Playground inspirisana idejom kancelarije kao mesta za zabavu. Za razliku od ustaljenog načina posmatranja ponedeljka kao dana koji sa sobom donosi najviše obaveza, brend IZIPIZI je odlučio da ga ovog puta predstavi u drugom svetlu. I to sunčanim modelima za odrasle, modelima za zaštitu od plavog svetla, kao i modelima za najmlađe.

Svi oni dolaze sa 100% UV zaštite, a napravljeni su od bio-based materijala. Inspirisana je vanvremenskim elementima kancelarije. Pa tako Red Tape za inspiraciju ima stikere i kancelarijski pribor, a Paper Note Beige papir i blokove za beleške koji se nalaze na svakom stolu. Electronic Grey u nežnoj sivoj boji, predstavlja spoj tehnologije i minimalističke estetike, pozivajući nas da s elegancijom i stilom prigrlimo digitalnu revoluciju. Bakelite Green oslikava vintage stil i mešavina je profesionalizma i kreativnosti, pozivajući nas da tražimo inspiraciju u retro izgledu i kancelarijskim dodacima bez kojih ne možemo.

Ponovo otkrivamo radost čitanja


Od sada u IZIPIZI asortimanu možete pronaći dugo očekivane Reading modele. Dolaze u čak devet različitih oblika, sa dioptrijom od +1, +1.5, +2 i +3. One su ultra-lake i otporne na ogrebotine. Nude jasnu vidljivost prilikom čitanja, a pošto kada govorimo o čitanju ne mislimo samo na knjige, dostupne su i posebnoj verziji za ekrane kao Reading Screen i čitanje na suncu u verziji Reading Sun.

izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)
izipizi radnja srbija tc galerija (5)

Naočare za bolji kvalitet sna?


U novoj radnji možete pronaći naočare za svaku priliku. Tako su se kao favoriti takođe izdvojile i Sleeping naočare koje inspiraciju nalaze upravo u dobro prospavanoj noći. Dobar noćni san je ključ za punu životnu energiju. Uvek u potrazi za inovativnim načinima brige o očima, IZIPIZI je udružio snagu sa istraživačem iz oblasti optometrije. Tako su razvili pionirsko rešenje za mirne noći koje vam pomažu da maksimalno iskoristite svoj dan. Potrebno je da ih nosite dva sata pre spavanja, 15 dana u kontinuitetu.

Filtriraju 75% veštačkog svetla, pospešuju prirodnu proizvodnju melatonina, a napravljene su i od bio materijala sa 45% ricinusovog ulja. Osim novootvorene IZIPIZI radnje, ovaj brend ima mono-brend prodajno mesto u tržnom centru Ušće. Takođe je deo asortimana u optikama, multibrend i dečjim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu. Kao i u Nišu, Zrenjaninu, Loznici i Kraljevu.

It screams [retro] fun


Pored novih modela, posmatrajući otvaranje radnje, ne možemo a da ne primetimo enterijerska rešenja kojima se brend poslužio. Estetika arhitekture u potpunosti preslikava ono što je brend IZIPIZI u svojoj osnovi. Spoj vintage i retro estetike sa modernim nijansama savršeno oslikava i modele koji su nam već neko vreme na must-have listi. Poznati influenseri, gosti su na otvaranju imali priliku da se fotografišu ispred zanimljivog žutog zida na kom je svetleo IZIPIZI logo. It screams fun bi bila rečenica kojom bi ovaj događaj mogao da se opiše. A zgodno je da ista fraza može opisati i svaki kutak ovog novog enterijera.

izipizi radnja srbija tc galerija (10)
nađa erić

Foto: Marko Petrović, IZIPIZI Promo

Učitati još
Zatvori