First look: Otvaramo vrata [ još jedne ] Jacquemus  prodavnice
First look: Otvaramo vrata [ još jedne ] Jacquemus  prodavnice

First look: Otvaramo vrata [ još jedne
] Jacquemus prodavnice

Božićna kampanja sa Alexom Consani je bila samo uvertira iznaneđenjima koje potpisuje Jacquemus. Brend koji je poslovao isključivo online, ove godine otvorio je čak tri butika – u Parizu, Njujorku a sada i Londonu. Sledeće Jacquemus stajalište vrlo verovatno predstavlja Milano, s obzirom na to da dizajner, logičnim sledom okolnosti, cilja na modne metropole. Međutim, činjenica da je modni brend koji je poslovao isključivo online otvorio čak tri butika govori mnogo – kupovina se ponovno vraća u radnje. Generacija Z postavila je totalno drugačiji sistem poslovanja koji nas podstiče da kupujemo određene komade zbog marketinga brenda koji ih plasira, etičkih vrednosti ali i poruke koju šalje u celosti. Gen Z želi prisnost sa brendom, a odevni komadi koji isti servira su samo razlog više za kupovinu.

S druge strane, današnja ekonomija zahteva opipljivi luksuz, s obzirom na to da kupci više nisu spremni da ulože par hiljada evra u komad koji nisu uživo pipnuli ili videli. Takođe, sama kupovina u butiku donosi posebno iskustvo, koje i definiše luksuz.

Nekima omiljeni, a nekima all over the place, Simon Porte Jacquemus otvorio je vrata, još jedne, sada londonske, prodavnice. Kišna vremenska prognoza i nasmejani Simon udružili su svoje snage, te u nastavku teksta donosimo the first look celokupnog prostora.

Jacquemus taking over London


New Bond Street 33 nova je lokacija Jacquemus butika. Ukoliko ste pratili njegov dosadašnji rad, vidno je da je enterijer gotovo identičan kao u dosadašnjim prodavnicama. Za razliku od brenda kao što je Louis Vuitton, koji svoje radnje prilagođava podneblju u kom se nalazi, Jacquemus neguje svoj DNK i gotovo istu postavku prezentuje svakom butiku.

Pretežno bež tonovi, minimalizam ali i fokus na komadima i remek-delima mladih umentnika čine glavne aktere londonske Jacquemus priče. Na samom otvaranju, koje je planirano za 15. novembar u deset časova, posetioci će imati prilike da osvoje Bisou Chaine torbu

Simon Porte predstavlja marketinškog maga koji nas očarava svojom strategijom iznova i iznova, te je to učinio još jednim butikom.

Učitati još
Zatvori