Jacquemus otvorio vrata butika u Parizu koji je naš interior inspo
Jacquemus otvorio vrata butika u Parizu koji je naš interior inspo

Jacquemus otvorio vrata butika u Parizu
koji je naš interior inspo

Bonjour!


Nedelja mode u metropoli stila se oficijalno završila, u fokus stavljajući revijska prezentovanja nekih od naših omiljenih brendova. Alessandro Michele na čelu Valentina prezentovao je svoju verziju italijanske etikete koju mnogi vezuju sa brendom čiji logo čini GG. Anthony Vaccarello vratio nas je u sedamdesete svojim Saint Laurentom, a sledeća goruća tema bio je Jacquemus. Simon Porte je trenutno jedna od naših omiljenih ličnosti u modi, kako je njegova marketinška strategija možda i bolja od one koju servira Kris Jenner.

Jasno je – Simon je marketinški mag i na neki način svojom harizmom prodaje sve komade. Nedavno, Simon viđen je sa misterioznom torbom, koju je upravo on kreirao. Ovaj model koji pomalo podseća na The Row Margaux, uskoro će biti u prodaji. A do tada, Jacquemus otvorio je vrata svog butika u Parizu, i prikazao novu instalaciju koja u fokus stavlja modne novitete. Stoga, u nastavku otvaramo vrata butika koji predstavlja nas interior inspo.

Website is down, come inside!


Uz pitanje Do you like it? Simon je otvorio vrata svog butika u Parizu. Pomenuti dizajner nas neretko pita kako u svom broadcasting chat-u, tako i na samim post-ovima, da li nam se dopadaju njegovi noviteti. Ovaj način marketinga definitivno dobija zelenu zastavicu s obzirom na to da na veoma empatičan način spaja kupce i sam brend.

U sklopu nove instalacije, Jacquemus u fokus stavio je novietete svog brenda. U ovom slučaju posebno mesto dobile su torbe iz La Casa kolekcije, koja je prodrmala ceo internet. Kolor paleta koja dominira u pomenutom butiku u fokus stavlja nude nijanse. Dominacija bele i bež vizuelno povećava prostor i stavlja akcenat na šarenolike novitete francuske kuće.

Takođe, kako je vrlo jasno da Simon trenutno predstavlja jednu od najkreativnijih osoba u industriji, ispred butika postavio je instalaciju koja poručuje – Website is down, come inside!. Stoga, jasno je da Simon želi da nam poruči da je in-store shopping definitivno njegov, a sada i naš, favorit.

Foto: Instagram / @jacquemus /

Učitati još
Zatvori