NOT A HOTEL: Potpuno nova vrsta turizma koju predvodi Pharrell Williams
NOT A HOTEL: Potpuno nova vrsta turizma koju predvodi Pharrell Williams

NOT A HOTEL: Potpuno nova vrsta turizma
koju predvodi Pharrell Williams

Ako ste u poslednje vreme primetili da Japan postaje sve popularnija destinacija u svetu luksuznog turizma, niste sami. U poslednjim mesecima, naš portal je više puta spominjao Japan kao it travel destinaciju. Među temam su se našli i letovanje u Okinavi, čudesna japanska estetika i jedinstvena uloga koju ova zemlja ima u svetu dizajna. Ali sada, jedno ime koje se pojavljuje sve češće – NOT A HOTEL – donosi potpuno novu dimenziju luksuza i ekskluzivnosti u svetu turizma.

NOT A HOTEL, japanski startup sa velikim ambicijama, pomera granice tradicionalnog ugostiteljstva i stvara inovativne projekte u saradnji s najpoznatijim kreativnim umovima današnjice. Ovaj pionirski brend nije samo redefinisao šta znači biti luksuzan – oni su redefinisali samu ideju doma. Spajajući umetnost, dizajn i kulturu, NOT A HOTEL donosi novi standard u luksuznom turizmu.

U najnovijem poduhvatu, kreatori i investitori NIGO i Pharrell Williams pridružili su se timu NOT A HOTEL, kao kreativni direktori. Njihova saradnja donosi jedinstvene promene, a njihov prvi projekat je NOT A HOTEL TOKYO – THE NIGO HOUSE.

Ova futuristička kuća, u neposrednoj blizini Tokijskog zaliva, nudi fantastičan pogled na planinu Fudži. NIGO, modni dizajner poznat po svom brendu A Bathing Ape (BAPE), osmislio je enterijer. Nema sumnje da je ovo mesta gde umetnost susreće arhitekturu, jer kuća uključuje vintage nameštaj od najpoznatijih dizajnera poput Jeana Prouvéa i Pierrea Jeannereta. Japanska tradicija je, naravno, u fokusu što dokazuje i prostor za meditaciju i rituale pijenja čaja.

Skulptura astronauta Companion

Ono što odmah upada u oko jeste skulptura astronauta Companion koja dominira prostorom. Ova monumentalna figura delo je američkog umetnika KAWS-a. Ona u potpunosti oslikava estetiku futurizma. Međutim, NOT A HOTEL TOKYO predstavlja i inovativni model vlasništva koji omogućava kupcima da poseduju deo luksuzne kuće i borave u njoj do 30 dana godišnje. Vlasnici takođe dobijaju pristup drugim objektima u ovoj mreži hotela širom Japana. To znači da mogu uživati u luksuzima na različitim destinacijama.

NOT A HOTEL: Budućnost luksuznog turizma, na neki način, već je tu?

Futuristički pristup luksuznom vlasništvu koji nudi ovaj startup stvara potpuno novu vrstu turizma. Model koji omogućava delimično vlasništvo nad luksuznim nekretninama nudi veću fleksibilnost, dok istovremeno obezbeđuje pristup globalnim destinacijama. Ovo je revolucija koja spaja svet umetnosti, dizajna i luksuza. Tako omogućavajući vlasnicima da postanu deo ekskluzivnog iskustva u globalnoj mreži luksuznih destinacija.

A za sve one koji sanjaju o svom domu u Japanu, TOKYO – THE NIGO HOUSE je samo prvi u nizu impresivnih projekata koji dolaze. Sa NIGO®-om i Pharrellom Williamsom kao predvodnicima, jasno je da je pred nama era novog luksuza koji je istovremeno vizionarski, umetnički i potpunosti inovativan. S obzirom na sve što je već postignuto, teško je ne pomisliti: budućnost luksuznog turizma, na neki način, već je tu.

Foto: Instagram: @notahotel_official

Učitati još
Zatvori