

Ovogodišnji Milan Design Week je okupio mnoštvo izlagača sa polja dizajna enterijera, arhitekture, ali i mode. Neki od najznačajnijih modnih brendova predstavili su svoju enterijersku viziju. Prada je odlučila da nas edukuje na polju infrastrukture uz retro voz, Loewe uspostavi saradnju sa čak 25 svetskih umetnika u vidu keramičkih elemenata za čajanku, a Gucci edukuje na polju bambusa i njegovih poveznica sa brendom.
No, etiketa koja je mnogima poznata kao imperativ takozvanog tihog luksuza, The Row, pridružila se gorepomenutim modnim gigantima i predstavila svoju prvu home liniju na Milan Design Week-u 2025. godine. Mary-Kate i Ashley Olsen, talentovane bliznakinje koje čine stilsku inspiraciju mnogih, stoje upravo iza ovog brenda. Bliznakinje su odlučile da će se njihov prvi poduhvat iz enterijerske oblasti odigrati u sklopu posteljina i čebadi od baby kašmira. Na tih način, The Row je servirao neke od najkvalitetnijih enterijerskih komada na tržištu.
The Row home linija • Tihi luksuz u spavaćoj sobi
Čini se da najtiši luksuz na tržištu prodaje upravo The Row. Bez preterane pomoći društvenih mreža i marketinške strategije koja bode oči, brend je sagradio modnu imperiju koja redefiniše pojam luksuza i njegovu važnost pronalazi u kvalitetu i intimnosti. Jedna Instagram objava bila je dovoljna brendu za prezentovanje sasvim nove grane biznisa – home linije. Modni brendovi sve češće nastoje da predstave što više inija poslovanja sa svojim imenom. U pomenutom biznis modelu su beauty i home odseci jedni od najučestalijih poteza.
The Row je odlučio da ostane dosledan svojoj estetici. Baš zato je home linija uvrstila čebiće i posteljine od najfinijeg baby kašmira. Logo je prisutan na pomenutim komadima. Ali samo u donjim ćoškovima istih. Da li je ovo nova kolekcionarska opsesija ekstremno imućne populaciije, tržišna zamena za popularno Hermès ćebe koje poseduje gotovo svaka osoba od uticaja na društvenim mrežama ili enterijerski užitak, vreme će pokazati. Ono što je sigurno je da The Row home linija odiše kvalitetom i dobro poznatom i voljenom estetikom brenda.