Posle Njujorka, Hamptonsa, Los Anđelesa i Londona, američka etiketa The Row iza koje stoje sestre Olsen zvanično je otvorila vrata i svoje prve radnje u Parizu. I to uoči Nedelje mode u Parizu kada su sve oči uprte u francusku prestonicu. Ipak, nismo iznenađeni, budući da su sestre Olsen već dugo tražile odgovarajući prostor za prvi flagship shop u Parizu. Iako je brend već imao prisustvo u ovom gradu u vidu kancelarije smeštene u privatnoj palati na bulevaru des Capucines, ovo je njihov prvi stalni maloprodajni prostor u gradu. Prethodno su organizovali pop-up prodavnice, ali izgleda je došao trenutak da se ukorene i u prestonici mode.
Svečani događaj otvaranja desio se u pauzama između revija, a među prvim celeb zvanicama pojavila se Kendall Jenner koju poslednje vreme često viđamo u komadima ovog brenda. I dok polako pristižu prvi posetioci, mi vas vodimo u virtuelni obilazak prve The Row radnje u Parizu.
P A R I Z.
Tako je grad svetlosti i mode, dobio još jedan značajan dodatak pod svojim luksuzim modnim nebom. Brend The Row, koji su osnovale sestre Mary-Kate i Ashley Olsen 2006, zvanično je otvorio prvu radnju u francuskoj prestonici. Ova prestižna etiketa, poznata po minimalističkom dizajnu i suptilnim detaljima, odražava savremeni trend tihog luksuza.
Nova lokacija, smeštena je na raskrsnici ulica d’Alger (No. 5) i du Mont Thabor (No. 1) u prvom arondismanu, nedaleko od poznate ulice Saint-Honoré. I idealna je, pre svega, jer se nalazi u centru modnog života Pariza, okružena buticima renomiranih brendova poput Balenciage i Burberry-a.
ENTERIJER.
Unutrašnjost novootvorene radnje, baš kao i kreacije brenda, odiše minimalističkim stilom koji savršeno kombinuje čiste linije i prirodne materijale. Dominiraju betonske površine koje stvaraju modernu atmosferu, dok drveni elementi dodaju toplinu prostoru. Ratan koga možemo videti tek u suptilnim detaljima, elegantno se uklapa u ambijent, stvarajući osećaj lakoće i udobnosti. Prostor je osmišljen tako da poziva sve da se opuste i uživaju u atmosferi luksuza. A svaki detalj pažljivo je odabran kako bi odražavao suštinu brenda.
COFFEE BREAK.
U sklopu butika nalazi se i kafić, idealno mesto za pauzu za kafu nakon šopinga. Ovde možete uživati u vrhunskoj kafi, svežim kroasanima i raznovrsnim poslasticama, istovremeno okruženi modnim komadima iz najnovije kolekcije. Ovom kombinacijom su zvanično svi naši snovi ostvareni.
Kafić je dizajniran sa istim minimalističkim pristupom koji definiše celu marku. Ovo mesto za coffee break nije samo mesto za odmor, već i prostor gde se moda susreće sa gastronomijom. Pa tako dok uživate u kafi, možete se inspirisati najnovijim modnim trendovima.
The Row.
Otvaranje petog po redu butika The Row nije samo još jedan korak u širenju luksuznog modnog sveta, već i dobra strategija Olsenovih. Njihova sposobnost da spoje jednostavnost sa luksuzom čini ih ključnim igračima na modnoj sceni. Iako osnovana tek 2006. godine, ova američka marka danas predstavlja ne samo odeću, već i način života koji obuhvata eleganciju, sofisticiranost i udobnost. Brend nastavlja da raste, s naglaskom na održivost i etičku proizvodnju, što postaje sve važnije u savremenoj modnoj industriji. Sestre Olsen ostaju aktivne u kreativnom procesu, konstantno osvežavajući i razvijajući viziju brenda. Tako je The Row postao simbol luksuza i inovacije, pružajući inspiraciju mnogim generacijama modnih dizajnera i entuzijasta.
Foto: Instagram @yakor_shopping, @maisontherow