Kampanja „Reci tako kako je“ ruši stereotipe o savršenom načinu života
Kampanja „Reci tako kako je“ ruši stereotipe o savršenom načinu života

Kampanja „Reci tako kako je“ ruši stereotipe o savršenom načinu života

Decembar je mesec sumiranja postignutog, kada se osvrćemo na dostignute uspehe, ostvarenu realizaciju dugoročnih ciljeva i pripremu za naredne. Neretko, inovacija donosi pozitivne reakcije, poboljšava kvalitet naših izbora i svakodnevnih navika. Ove godine Cedevita je uplivala u nove vode i lansirala novi proizvod – Cedevita vitaminske vode. Radi se o niskoenergetskom negaziranom bezalkoholnom piću koje dolazi u tri voćne kombinacije – limun i ananas, narandža i papaja, te limun i nar. Cedevitine vitaminske vode bogate su vitaminima i izvor su magnezijuma i cinka. Ono što se mnogima svidelo je činjenica da ove vitaminske vode imaju prirodne arome i ne sadrže zaslađivače, a uz to imaju i malo kalorija.

Važno je zastati i uzeti predah

Reci tako kako je kampanja pratila je lansiranje novog Cedevitinog proizvoda. Cedevita je brend koji želi da istakne da je u današnjem užurbanom načinu života važno zastati i uzeti predah. Pritom, svojim potrošačima ne obećavaju čuda niti svoj novi proizvod smatraju čarobnom formulom za rešenje problema. Ipak, ističu da nam ova vitaminska voda može pomoći da malo dođemo k sebi u trenutcima kada pucamo po šavovima. Od Cedevitine vitaminske vode niko neće postati superjunak, ali će zasigurno biti mali podsticaj da uzmemo predah i napunimo se vitaminima i energijom.

Cedevita

Kampanja koja ruši stereotipe o savršenom načinu života

Cedevita je oduvek bila brend koji svojim potrošačima govori tačno onako kako je – bez preterivanja, a ovom kampanjom još jednom ruši stereotipe o savršenom načinu života.

Povodom nove kampanje, Cedevita je sarađivala sa influenserima koji na svojim društvenim mrežama svakodnevni život prikazuju onakvim kakav on stvarno jeste. Jedna od takvih influenserki je i Marija Mikić koja je na svojim društvenim mrežama uvek realna i iskrena.

Cedevita

Nakon ovogodišnje uspešne kampanje, Cedevita i dalje nastavlja  da osluškuje potrebe svojih potrošača i oduševljava svojim proizvodima i kampanjama koje ih prate. Za nadolazeću novu godinu ne ciljajte na ostvarivanje nedostižnih i savršenih ciljeva, nego recite tako kako je – bez preterivanja!

Foto: Goran Srdanov/ Cedevita promo/ Instagram @cedevita.srbija

Učitati još
Zatvori