Cedevita, omiljeni regionalni brend svih generacija, lansirala je novi proizvod: Cedevita vitaminske vode. Dok je sa jedne strane odlikuje tradicija duža od 50 godina, sa druge pomno osluškuje nove trendove i želje svojih vernih potrošača koji žele više hidratacije, manje kalorija, puno vitamina i minerala, ali i ono najvažnije – dobar ukus i lep dizajn!
Na krilima tih spoznaja Cedevita je odlučila da upliva u neke nove vode – vitaminske, jednu od najbrže rastućih kategorija bezalkoholnih pića kod nas i u svetu. Tako nam Cedevita vitaminska voda stiže u tri osvežavajuća ukusa, napravljena sa prirodnim aromama, bez zaslađivača, sa malo kalorija… i naravno, sa pažljivo odabranim vitaminima i mineralima.
Nova osvežavajuća doza vitamina i prirodnih duo ukusa, Cedevita vitaminska voda Feelgood, Energising i Relaxing, nalazi se na policama skoro svih maloprodajnih prodavnica.
Ime kaže sve
„Generacije uživaju u pripremi Cedevite baš po svojoj meri, ali verovali smo da je logičan iskorak ulazak u novi segment napitaka spremnih za konzumaciju, što su nam potvrdile i stotine različitih potrošača sa kojima smo se savetovali prilikom razvijanja tog zanimljivog podstreka u flaši. U tim razgovorima čuli smo puno o njihovom užurbanom načinu života. Ne obećavamo čuda, nemamo čarobnu formulu, ali razvili smo napitak obogaćen vitaminima koji može da nam pomogne da malo predahnemo, povratimo nešto energije ili, kako mi to volimo da kažemo, dođemo malo k sebi. Cedevita je sinonim za vitamine. Otuda i slogan – IME KAŽE SVE – i sa zadovoljstvom ćemo i dalje snagom vitamina dizati raspoloženje i energiju svojih potrošača“, izjavila je Hana Rukavina, starija menadžerka razvoja robne marke.
Foto: Goran Srdanov