coffee for champions: Emma Chamberlain podstiče nas da tokom (olimpijskog) zagrevanja pijemo kafu
coffee for champions: Emma Chamberlain podstiče nas da tokom (olimpijskog) zagrevanja pijemo kafu

coffee for champions: Emma Chamberlain podstiče nas da tokom (olimpijskog) zagrevanja pijemo kafu

Uz razigrane sportske discipline čiji takmičari svakodnevno treniraju kako bi došli do kvalifikacija događaja koji svoje korene vuče iz božanske Grčke a svojim bojama spaja sve regije, kontinente, nacije ali i sportske discipline, u fokusu nalaze se moda i marketing. Olimpijske igre kao svoju odabranu lokaciju ove godine selektovale su Pariz. Grad ljubavi, sunca ali i mode. Pored spektakularnih momenata koji su zaokružili ovaj sportski događaj, uključujući nastup Celine Dion ali i osvajanje prve medalje naše reprezentacije, govorili smo i o dominaciji modnih brendova i kampanja koje su iskoristile svoje marketinške potencijale uoči pomenute manifestacije.

Međutim, ovog puta se na našem radaru našla kampanja poznatog brenda kafe iza kojeg stoji Emma Chamberlain, Chamberlain Coffee. Uz slogan coffee for champions poznati brend u fokus stavio je svoje nove termose. A kreativa kampanje je naravno ono što nas je kupilo.

Olympic fit check 


Poznata influenserka i jedna od naših omiljenih modnih devojki, Emma Chamberlain trenutno nalazi se u Parizu povodom Olimpijskih igara. Naravno, od Emme smo očekivali on point autfite. Koje je ovog puta potpisao Ralph Loren. Strukirani sako čije naramenice poentiraju chic look i dve crne linije na jednom od rukava koje pomenutoj kombinaciji daju sporty esenciju, uparene sa crnim biciklističkama načinile su tim koji dobija. Drugi look pratio je bodi s kragnom ali i teniska suknja, dok su bele sandale bile uparene s čarapama.

Go Emma, go!


Naravno, Emmin business mind Olimpijske igre video je kao sportski događaj, modnu pistu i savršeni povod za novitete u svom brendu. Naime, poznata influenserka pomenuti brend osnovala je 2019. godine, te od tada njen marketing tim gotovo ne spava. Od samog početka, pomenuti brend bio je zapažen kako zbog kvaliteta svoje kafe tako i zbog inovativnih kampanja koje su promovisale iste. Od partnerstva s Targetom do kolaboracije s Kendall Jenner i 818 Tequilom, Chamberlain Coffe svoj besprekoran blend sada stavio je i u fokus Olimpijskih igara.

Uz narativ coffe for champions, pomenuti brend prezentovao je limitiranu kolekciju svojih obožavanih termosa. A čini se da su baš oni (ali i kreativa pomenute kampanje) sve ono što nam je bilo potrebno. Pored belog termosa s crvenim ispisom, poznata influenserka bila je zvezda kampanje. Sport koji je stavila u prvi plan bila je gimnastika. Što nas ni malo ne čudi s obzirom na to da je jedan od najvećih ponosa Amerike na ovogodišnjim Olimpijskim igrama upravo Simone Biles. Čuvena gimnastičarka koja se nakon višemesečne pauze vratila na gimnastičku gredu. Influenserka pozirala je na gredi i strunjačama u plavom trikou, sa pomenutim termosom u ruci.

Manifestacije baš kao što su Olimpijske igre osim toga što pripređuju nezaboravne sportske pobede ali i poraze, dopuštaju brendovima iz svakojakih branši da izraze svoju kreativu.

Učitati još
Zatvori