

Nakon što je pokorila digitalni svet, Emma Chamberlain je odlučila da se upusti u potpuno nove vode i tom prilikom otvori svoj prvi kafić. Neprikosnovena zvezda koja ima 12 miliona pratilaca, je poznata po svojoj ljubavi prema kafi. Emma je svoj put u industriji kafe započela još 2019. godine kada je osnovala svoj brend Chamberlain Coffee. Sada je njen univerzum dobio i fizičko mesto u okviru Westfield Century City Mall-a u Los Anđelesu. Da li ovo donosi određenu promenu u domenu digitalnih kreatora koji polako prelaze u realni svet?
Novi način na koji influenseri komuniciraju sa svojom publikom?
Emma je tokom jednog podkasta izjavila da postoji izvesna doza kajanja zbog pokretanja svog biznisa. Ono dolazi iz njenog osećanja da je jako teško voditi kompaniju koja se bavi dostavom kafe. Međutim, uprkos njenim izazovima, brend ne deluje kao da usporava već svakim danom sve više raste. Tokom godina smo imali priliku da vidimo genijalne kampanje u kojima se moda, influens i produkt spajaju na najbolji mogući način. Iako je sama kafa dobro primljena od strane kupaca, kampanje u kojima dominira njena ličnost i autentičnost su svakako deo appeal-a i utiču na sve veću popularnost brenda.
Međutim, sada kada je Emma Chamberlain otvorila svoj prvi kafić, njeni pratioci imaju priliku da još dublje iskuse i zarone u svet njihove omiljene kreatorke. Ovakve inicijative predstavljaju prekretnicu u načinu na koji influenseri ostvaruju interakciju sa svojom publikom. One su naročito efikasne kod generacije Z koja uvek traži jedinstveni brand expirience pre nego što što samo želi da kupi neki proizvod. Na ovaj način oni to personalizovano iskustvo mogu doživeti u već poznatom ambijentu koji je dobio i svoje fizičko prisustvo. Ovo može i ukazati na to da kod te iste generacije postoji određeni digitalni zamor. A otvaranje ovakvih mesta može poslužiti kao pauza od online iskustva. Tako dolazi do delimične diskonekcije i vraćanja autentičnom doživljaju koje služi kao zamena internet konzumerizmu i interakciji.
Šta njeno novo mesto ima da ponudi?
Meni se sastoji od pića na bazi espressa, kapućina, mlečnih kafa i svega onoga što ovakva mesta generalno nude. Osim toga, posetioci će moći da kupe i peciva poput čokoladnih kroasana, kolača od matche i hleba od banane. Moguće je i naručiti Emma’s Way kafu, koja je u suštini espreso sa bademovim mlekom i kremom za kafu bez mlečnih proizvoda. Na kraju se postavlja pitanje koliko li će mesta influensera biti profitabilna? Za sada deluje kao da imaju obećavajuću budućnost. Naravno, pod uslovom da ne žrtvuju autentičnost zarad profita.
Foto: Instagram / @chamberlaincoffee / @emmachamberlain /