U sklopu ovogodišnje Nedelje mode, brendovi imali su prilike da prezentuju svoju viziju za Proleće/Leto 2025. Tokom čitavog septembra, i samog početka oktobra, imali smo prilike da svedočimo mnogim trendovima u usponu, ali i kolekcijama koje su se ubrzo našle na našoj listi želja. Međutim, nakon ovog užurbanog kalendara, brendovi prepušteni su svojoj kreativi, kako bi kreirali što zanimljiviji sadržaj za kupce.
Simon Porte Jacquemus zanimljiv je čitave godine, kako nas neprestano obaveštava putem broadcasting kanala o svojim planovima i novitetima. Dolce & Gabbana nakon svoje verzije Madonne prezentovane na Nedelji mode u Milanu, sada servirala nam je interesantan pop-up sa STABILO brendom, kao i kolekciju markera koja predstavlja savršen poklon za svaku corpo devojku.
Međutim, našu pažnju privukao je brend Alaïa, koji je odlučio da u fokus stavi konverzacije koje povezuju modu i kulinarstvo. Maison Alaïa, po drugi put, organizovaće kolaborativni event sa We Are Ona kreativnim kulinarskim studiom, koji će nam približiti sponu mode i kulinarstva. Ukoliko se pitate šta tačno spaja ove dve umetnosti, odgovor donosimo u nastavku.
La table / w @maisonalaia
Poznati brend Alaïa, ove godine svoju viziju za Poleće/Leto 2025 prezentovao je na Nedelji mode u Njujorku. Alaïa je već par sezona definitivno jedan od hottest brendova današnjice. Te je i više nego jasno zašto pomno pratimo svaki njegov korak. Pored famozne Le Teckel torbe i modela baletanki koje ovaj brend potpisuje, ovog puta se na našoj listi želja nalazi ulaznica za njihov, pretežno gastro, event.
Još jednom, modna kuća Alaïa organizovaće event sa pariskim We Are Ona kreativnim kulinarskim konceptom. Na ovom događaju imaćete prilike da razgovarate sa kreativnim direktorom poznatog brenda, Pieterom Mulierom, i poznatim šefom Julesom Saintom Cyrem.
S obzirom na to da će pomenuti event trajati u periodu od 15. do 17. oktobra, posetioci imaće prilike da uživaju na intimnim večerama, kojima će svedočiti i uticajne persone iz sveta mode, uz signiture meni pomenutog gastro koncepta. Karte za ovu autentičnu sesiju možete rezervisati online, po ceni od skoro 140 evra. Te je jedino što imamo da vam kažemo – bukirajte kartu za Pariz i Bon Appétit!
Foto: Katja Rahlwes / Instagram / @maisonalaia /