Popularna streaming platforma u poslednje vreme nije bila posebno popularna među korisnicima. Najavljeno povećanje cena pretplata prošle godine, kao i nova politika o zabrani deljenja šifre, navela je mnoge da otkažu svoje članstvo, a kompaniji je to prouzrokovalo nezapamćene gubitke. Ipak, Netflix ne odustaje, a iz kompanije su rešeni da povrate poverenje korisnika – i ne, neće to učiniti podizanjem kvaliteta sadržaja, već otvaranjem pop-up restorana Netflix BITES u Los Anđelesu. Kako je najavljeno, kada novo mesto u gradu počne sa radom 30. juna, na meniju će se naći omiljeni specijaliteti iz popularnih serija na platformi – koje će pripremati poznati kuvari, zvezde nekih od najgledanijih Netflix produkcija.
Primera radi, gosti će biti u mogućnosti da probaju specijalitete iz serijala Chef’s Table, inače najdužeg non-fiction programa na platformi, i to spremljene upravo od strane vrsnih kuvara iz serije. U kuhinji će se naći i ostala znana imena iz sveta kulinarstva, a koja su imala zapažena pojavljivanja u nekim od Netflixovih najgledanijih gastronomskih serijala. Osim toga, miksolozi iz Drink Masters biće zaduženi za pripremu pića, čineći koncept ovog restorana imerzivnim iskustvom za sve fanove platforme – i gastronomskog hedonizma.
Ovo nije prvi put da Netflix realizuje ovakvu vrstu iskustvenih eksperimenata, baziranih na popularnom programu. Netflix Bites dolazi nakon projekata kao što su The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience, Stranger Things: The Experience, Money Heist: The Experience, a koji su fanovima ovih serija pružili priliku da iskuse fiktivnim univerzum omiljenih junaka u stvarnom životu.
Foto: Netflix