Novi Erewhon smoothie nosi potpis Sabrine Carpenter – a njegov ukus možete da postignete i kod kuće
Od izlaska dugoiščekivanog albuma Short n’ Sweet mlade pevačice Sabrina Carpenter deli nas svega nekoliko dana. Ipak, u periodu koji je prethodio njegovom izlasku, pevačica se posvetila drugim hobijima, te lansiranju različitih proizvoda među kojima se našao i njen novi parfem Cherry Baby. Međutim, sada je svoje fanove obradovala još jednom novinom, a u pitanju je kolaboracija sa popularnim lancem Erewhon Market. Nimalo začuđujuće, te u skladu sa onim po čemu je američki lanac poznat, Sabrina Carpenter postala je zaštitno lice novog Erewhon smoothie naptika. On je, aludirajući na njen novi album, poneo naziv Short n’ Sweet.
Sabrina Carpenter x Erewhon smoothie
Erewhon Market svakog meseca udružuje snage sa poznatim ličnostima. Kao finalni proizvod dobijamo overpriced smoothie koji postaje opsesija čitavog Los Anđelesa. Tokom ove godine, američki lanac uradio je kolaboracije sa Sofiom Richie, Kendall Jenner, Gisele Bündchen i mnogim drugim poznatim ličnostima. Poslednja u nizu na tom spisku je švedska influenserka Matilda Djerf koja je predstavila smoothie sa ukusom banane. Verujemo da je Sabrina Carpenter na poziv da uradi isto, u skladu sa stihovima pesme Espresso, rekla: Isn’t that sweet? I guess so. Posledično, nastao je Short n’ Sweet smoothie.
U fokusu ovog smoothie napitka nalaze se sastojci kao što su morski kolagen i biserni prah, te suplementi koji predstavljaju vitamine za kožu, kosu i nokte – a koji se prodaju isključivo u marketu Erewhon. Sa druge strane, kada je u pitanju ukus, smoothie je zasnovan na sastojcima kao što su mango, ananas, vanila, kokos, jagode i med. Dakle, ukus ovog Short n’ Sweet smoothie napitka možete da postignete kombinovanjem navednih namirnica. Takođe, kao baza može da vam posluži kokosova voda.
Smoothie koji je opisan epitetom tropski idealan je za poslednje dane leta. Sa obzirom na to da je većinski na bazi voća, njega možete da dozirate u skladu sa preferencijama i onim što volite. Na primer, možete da stavite više jagoda, a manje ananasa ili obrnuto. Međutim, jedno je sigurno. Homemade varijanta izaći će vas znatno jeftinije u odnosu na originalan Short n’ Sweet smoothie čija je cena – sada već nimalo začuđujuće – 20 dolara.
Foto: Instagram (@erewhon, @sabrinacarpenter)