Napravljen od barmena za barmene, sa autentičnom formulom i vrhunskim kvalitetom, premium craft mixer Three Cents vrlo brzo je uspeo da se izdvoji na izuzetno konkurentnom tržištu i postane jedan od omiljenih među miksolozima širom sveta. Odnedavno je i sastavni deo jedinstvenog 24/7 portfolija kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Kako se ovaj brend uklapa u dinamično tržište Srbije sa izuzetno razvijenom koktel kulturom, šta je bila inspiracija za njegovo kreiranje, kao i na koji način Three Cents osvaja srca ljubitelja koktela širom sveta, u ekskluzivnom intervjuu otkriva George Bagos, jedan od osnivača brenda i v.d. generalnog direktora kompanije Three Cents Beverages koji je veći deo prethodne decenije proveo putujući svetom, deleći znanje o globalnom trendu dugih pića i karbonizaciji.
Na barskoj sceni George Bagos prisutan je više od 20 godina tokom kojih je imao priliku da stekne dragoceno iskustvo u najpoznatijim barovima u Atini, kao i širom Evrope i vodi seminare na najvećim barskim festivalima poput BCB, Athens Bar Show i Perfect Serve. Pre nego što je postao deo tima Three Cents Beverages, šest godina je proveo na poziciji brend ambasadora za ILLVA Saronno, za oblast južne Evrope i Bliskog istoka. Kompanija Three Cents Beverages koja se nalazi na listi Drinks International’s Top Trending Tonic, u prethodnoj deceniji osvojila je mnogobrojne nagrade uključujući prestižnu Great Taste Awards, kao i sertifikate izvrsnosti koje dodeljuje Difford’s guide.
1. Brend Three Cents je brzo postao omiljen među miksolozima širom sveta. Šta je bila inspiracija za stvaranje brenda koji se ističe na tako konkurentnom tržištu?
Pošto smo i sami barmeni, još pre deset godina smo predvideli da će popularnost dugih pića rasti veoma brzo u budućnosti. U to vreme jedini mikseri (napici za mešanje koktela) koji su bili dostupni su bili kisela voda, tonik i pivo od đumbira. To su bile opcije pomoću kojih su barmeni morali da kreiraju duga pića. Stoga smo uvideli potrebu za aromatizovanim sodama na tržištu, odnosno vrsti gaziranih pića koja su namenjena miksologiji. Može se reći da je Three Cents stvorio kategoriju aromatizovanog gaziranog napitka u kojoj se sada takmiče svi glavni igrači, jer pre nego što je brend Three Cents napravio gazirani napitak od ružičastog grejpfruta, ova kategorija nije postojala.
2. Iza uspeha brenda nesumnjivo stoji timski rad. Ko su članovi vašeg tima i šta ga čini tako jedinstvenim?
Osnivački tim iza brenda Three Cents čine tri barmena i stručnjak za ugostiteljstvo. Dakle, kao barmeni, imali smo opsežno znanje o potrebama barmena. Pošto smo i sami barmeni, mukotrpno smo se trudili da razvijemo miksere za pravljenje dugih pića kakve smo želeli. Tako da je bilo neizbežno da stvorimo vrhunski brend miksera jer smo svi imali iskustvo u istraživanju istorije i evolucije gaziranih pića.
3. Odakle ideja za naziv Three Cents? Da li ima neki poseban značaj ili se iza krije neka posebna priča?
Naravno, naša inspiracija dolazi od samih početaka pravljenja gaziranih pića kada se kisela (gazirana) voda služila iz slavine i zvala se „samo dva centa“. To je bilo za vreme Velike depresije kada su mesta koja su imala slavine-točilice za gazirana pića zaista bila popularna u SAD. Gazirano piće je takođe koštalo dva centa, a uz dodatak ukusa, cena bi bila još jedan cent. Dakle, cena za gazirani napitak sa ukusom bi bila tri centa. I odatle potiče ime.
4. Vaša pića su hvaljena zbog svojih upečatljivih i nezaboravnih ukusa. Možete li nas provesti kroz kreativni proces koji stoji iza razvoja ovih jedinstvenih profila ukusa?
Za napitke brenda Three Cents proces stvaranja ukusa je vrlo jednostavan. Trudimo se da koristimo sastojke koji imaju koristi od karbonizacije kako bismo dobili najbolji mogući ukus. Pored toga, stvaramo ukuse koji pomažu barmenima da kreiraju bolja i lakša duga pića. Trudimo se da odamo počast pravom voćnom ukusu i to radimo bez dodavanja ikakvog voćnog soka kako bismo postigli bolju gaziranost, a samim tim i dobili bolji ukus i duga pića.
5. U svetu miksologije, ravnoteža je sve. Kako postižete savršenu harmoniju između gorčine, slatkoće i penušavosti vaših tonika?
Opet, kao barmeni razumemo značaj svih ukusa koji su potrebni za pravljenje koktela. Ono što smo viđali na tržištu nije zadovoljavalo naše potrebe – tonici koji nisu bili gorki, piva od đumbira koja nisu bila ljuta i proizvodi sa pasterizovanim i veoma prerađenim sokovima. Stvaranje ravnoteže može biti lako ako znate šta tražite, a mi kao barmeni znali smo nešto što druge kompanije nisu. Može se reći da je naša ideja ravnoteže ista kao i kod drugih vodećih svetskih barmena.
6. Srbija, posebno Beograd, je poznata po svom živom noćnom životu. Na koji način se, po vama, brend Three Cents uklapa u ovo energično i dinamično tržište, i kakva jedinstvena iskustva se nadate da će ovaj brend doneti srpskim ljubiteljima koktela?
Srbija i Beograd su definitivno jedno od najuzbudljivijih mesta za ispijanje koktela. Duga pića su zahvaljujući svojoj svestranosti i konzistentnosti savršeni sastojak koji možete dodati ovom živopisnom gradu. Brend Three Cents može da ponudi izvrsna duga pića koja su brza, delotvorna i veoma prijatna za užurbani svet u Srbiji i Beogradu.
7. Od 2022. godine Three Cents postaje deo porodice Coca-Cola HBC. Šta je ovo donelo vašem brendu?
Saradnja sa CCH je veoma uzbudljiva jer sada možemo da iskoristimo stručnost obe kompanije da bismo stvorili sinergiju i mogućnosti koje u prošlosti nismo mogli da stvorimo odvojeni. U ranoj smo fazi dodavanja brenda Three Cents na tržišta gde posluje CCH i dosadašnji rezultati obećavaju veoma uzbudljivu budućnost.
8. Koji je vaš omiljeni koktel?
Moja ljubav prema koktelu Paloma je ono što je pokrenulo brend Three Cents jer imam duboku povezanost sa tekilom u Meksiku, a baza Palome je upravo tekila. Zato je Paloma moj omiljeni koktel i presrećan sam što polako osvaja i Evropu.
Foto: Coca-Cola HBC Srbija