Kokteli i leto nerazdvojni su duo. Sa toplijim, dužim danima i interesantnijim rasporedom after-work aktivnosti, kokteli postaju neizostavni deo druženja i izlazaka. Kao što već znamo, nijedan koktel nije dobar bez kvalitetnog miksera koji zanosno spaja sve sastojke. Upravo zato, raduje nas činjenica da se na tržištu pojavio novi premium craft mixer – baš na vreme za leto.
Od barmena – za barmene
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija osnažila je svoj portfolio novim brendom iz kategorije premium craft mixera. Reč je o Three Cents, brendu pića koji je od osnivanja u Grčkoj pre deset godina do danas dospeo na sam vrh mixera koji barmeni koriste i vole. Upravo su ga barmeni i razvili sa ciljem korišćenja vrhunskog mixera koji će dati prepoznatljivost u umetnosti pravljenja koktela. Brend Three Cents je od 2022. u vlasništvu Coca-Cola HBC Grupe. U Srbiji su potrošačima dostupna čak četiri različita proizvoda tog brenda.
To su Pink Grapefruit Soda, Tonic Water, Aegean Tonic i Lemon Tonic. Vrhunski mixeri (tonici i sode) napravljeni su bez konzervansa i veštačkih boja i inspirisani su zanatskom proizvodnjom iz 19. veka. Brend Three Cents namenjen je prvenstveno miksologiji, obećavajući ljubiteljima koktela jedinstveno iskustvo. Kao takav, upotpunjuje i naglašava aromu i ukuse pića u koktelu, a istovremeno zadržava karbonizaciju do poslednje kapi.
Three Cents – premium craft mixer
Prema rečima Bojane Nenadović, direktorice marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, zadovoljstvo je raditi sa brendom kao što je Three Cents. Kao premium brend koji je namenjen prvenstveno barmenima, u Srbiji koja je prepoznata kao zemlja sa izuzetno razvijenom koktel kulturom, Three Cents unosi pozitivne promene. Miksologija postaje pokretačka snaga u industriji alkoholnih pića. Uz Three Cents sode i tonike, kao i alkoholna pića iz bogatog portfolija kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, kreiran je pobednički recept koji otvara nove prilike za rast – izjavila je Nenadović.
Uz brend Three Cents, potrošači uživaju u jedistvenim trenucima uživanja u vrhunskim koktelima. Uz autentičan i inovativan DNK, Three Cents je izgradio svoj put uspeha u industirji i danas je prisutan na 36 tržišta. Jedinstvenost brenda prepoznata je i kroz brojne međunarodne nagrade. Među njima su Great Taste Awards, Mixology Bar Awards, Drinks International i Difford’s Guide, a Three Cents izbor je najbojih svetskih barova.
Foto: Coca-Cola HBC Srbija / Instagram (@threecents_official)