Gwyneth Paltrow ponovo se našla u središtu tužbe – ovaj put, zbog plagijarizma
Gwyneth Paltrow ponovo se našla u središtu tužbe – ovaj put, zbog plagijarizma

Gwyneth Paltrow ponovo se našla u središtu tužbe – ovaj put, zbog plagijarizma

Gwyneth Paltrow je u poslednjih nekoliko decenija jedna od najpopularnijih glumica. Uloge u filmovima Shakespeare in Love, The Talented Mr. Ripley i Great Expectations samo su neke od mnogih koje su je proslavile. Međutim, u poslednje vreme ona se nalazi u fokusu javnosti zbog sudara na jednoj od skijaških staza Jute, nakon čega je od nje traženo 300.000 dolara odštete.

O razornom udesu i holivudskom suđenju snimljen je dokumentarac koji je privukao pažnju mnogih. Ipak, nakon što je Gwyneth Paltrow dobila slučaj, ona se ponovo našla u središtu još jedne tužbe. Ovaj put, u pitanju je njen kozmetički brend goop – a glumica je optužena za plagijarizam.

O čemu se radi?

Brend iza kog stoji poznata glumica osnovan je još 2008. godine. U periodu koji je usledio on se širio i razvijao je različite delatnosti, a njegov slogan ostao je Nourish the Inner Aspect. Ipak, utilitarizam koji je bio okosnica ovog brenda doveo se u pitanje kada je goop lansirao novu liniju proizvoda uz slogan Good. Clean. Goop. što je izazvalo pometnju u ovom sektoru.

Naime, kompanija Good Clean Love istupila je u javnost te optužila Gwyneth Paltrow za plagijarizam, kao i činjenicu da su ona i njen tim ukrali ne samo deo njihovog naziva – već i ideju za određene proizvode.

Naime, kompanija Good Clean Love smatra da bi privilegovani položaj poznate glumice mogao da bude iskorišćen protiv njih. Drugim rečima, da bi kupci mogli da poveruju da su novi proizvodi originalna ideja brenda goop koji oni tuže za svojevrsnu krađu.

Između ostalog, brend goop tereti se za lažno oglašavanje i nelojalnu konkurenciju. Takođe, kompanija Good Clean Love tvrdi da se brend Gwyneth Paltrow u proizvodnji koristi agresivnim sastojcima, a da samim tim obmanjuje potencijalne kupce.

Goop: O brendu

Brend goop opisan je kao clean beauty, timeless fashion, wellness & more. Dakle, iako je u fokusu ove tužbe kozmetički aspekat, brend ima mnogo šire područje delovanja. Njegovo sedište je u Kaliforniji, ali brend posluje u različitim državama širom sveta. Između ostalog, neki od njegovih linija su goop Label, goop Fragrance i goop Wellness. Takođe, goop ima i podkast kroz koji, sa različitim gostima, obrađuje brojne teme od javnog značaja.

Foto: Instagram / @gwynethpaltrow

Učitati još
Zatvori