Art of marketing: Kako Hailey Bieber i Kendall Jenner endorsuju svoje brendove na Lakers utakmici
Art of marketing: Kako Hailey Bieber i Kendall Jenner endorsuju svoje brendove na Lakers utakmici

Art of marketing: Kako Hailey Bieber i Kendall Jenner endorsuju svoje brendove na Lakers utakmici

Marketing, marketing, marketing. 
Uvek je prisutan, nikada ne spava i konstantno nas opominje da (ukoliko već nismo) kupimo određeni proizvod/uslugu.

Hailey Bieber i Kendall Jenner su hodajuće reklame, kako se  jedan njihov paparazzo shot meri u stotinama hiljada dolara a dizajnerske kuće sarađuju sa njihovim stilistima u cilju da se njihovi modni komadi spontano prezentuju kroz svakodnevni život najpraćenijih devojaka na svetu.

Sada smo otključali novi product placement nivo – stay with us.

Exposure + Marketing = Millions

Devojke su, naravno besprekorno stilizovane, prošle nedelje sa još jednom drugaricom posetile Lakers utakmicu, a u prvom planu su bili – njihovi brendovi. Naime, Kendall je sa sobom ponela brendiranu čašu sa pićem na kojoj je stajao 818 natpis – deo imena njenog Drink 818 biznisa koji se bavi proizvodnjom tekile. Čašu maltene nije ispuštala iz ruke pa je jasno možemo videti na skoro svim paparazzo fotkama sa utakmice – a da li je u njoj bila tekila ili voda potpuno je nebitno. Bitan je brending.

Hailey je to uradila malo suptilnije, te je tek u jednom momentu izvadila svoje Rhode labelo za usne i nanela ga, da bi ga zatim vratila u torbicu. Međutim par sekundi je bilo dovoljno da se  momenat ovekoveči – i proda ovaj (već bestseller) proizvod u enormnim količinama.

Svi se sećamo i kako je Rihanna u muzičkom delu Superbowla prošle godine u jednom momentu izvadila Fenty Beauty proizvod i popravila šminku – a ovo je bio najgledaniji halftime u istoriji ovog događaja. Sve i da vam matematika nije jača strana – epilog vam je jasan.

Lakers
@followjennerhadids

Svaka prilika za reklamu se mora iskoristiti

Čak i kada vam se proizvod dobro prodaje, čak i kada mislite da je banalno – reklame nikad dosta. Dokaz tome je i činjenica da se Coca Cola dan-danas reklamira, iako prodaja ovog pića odavno ne zavisi od marketinga.

Marketing stručnjaci se vode starom poslovicom da “od viška glava ne boli”, te koriste svaku priliku za exposure, pa bila to i courtside sedišta na Lakers utakmici.

Foto: Profimedia, Instagram / @kendalljbr / @followjennerhadids / @hailsbaldwiin

Učitati još
Zatvori