

Prvi dani proleća ne dolaze s prognozom — oni zapravo dolaze s baštama koje se pune bez poziva, s kratkim rukavima i s onim prvim, savršenim gutljajem piva posle posla. U tom trenutku, više ništa nije hitno. Heineken zna da taj momenat nije slučajan, već da je pažljivo usvojen ritual. Zato su ovog aprila u Beogradu spojili ono što se često uzima zdravo za gotovo s onim što zaslužuje pažnju do poslednje kapi: umetnost točenja piva. U prepoznatljivom ambijentu Barrel House-a, održan je Heineken PourFection Lab – nacionalno finale Heineken® Star Quality takmičenja koje je kulturu točenja piva podiglo na rang umetnosti.

Heineken PourFection Lab kulturu točenja piva podiže na novi nivo
Heineken® PourFection Lab takmičenje okupilo je osam vrhunskih barmena iz Srbije, koji su se nadmetali za titulu najboljeg u umeću točenja. Jer, iako na prvi pogled deluje kao rutinski potez, točenje piva u Heineken svetu ima pet jasnih pravila. Pobednik večeri, Slobodan Veljković, nije samo osvojio titulu — osvojio je i priliku da Srbiju predstavlja na globalnom Heineken® Star Quality finalu u Amsterdamu. Sve se desilo uživo, pred publikom koja je sa zanimanjem pratila svaki pokret, svako točenje i svaku čašu sa logotipom okrenutim ka gostu.
Program je otvorio legendarni Predrag Popović Pop, koji je sa svojim prepoznatljivim šarmom predstavio pravila igre. Svaki barmen ima jedan pokušaj. Sudije su bili Aleksandra i Aleksa — Heineken Draught Master-i, sertifikovani na svetskom nivou. Njihova reč je poslednja kada je u pitanju pivo od pet zvezdica.

Posetioci su imali priliku da uđu u Heineken svet
Veče, međutim, nije bilo rezervisano isključivo za takmičare. Posetioci su imali priliku da uđu u svet Heinekena iznutra, bukvalno. U posebnoj Experience sobi, vizualno i edukativno ispričana je priča o svakom gutljaju. Od 100% prirodnih sastojaka, kroz 28 dana strpljivog odležavanja, pa sve do čaše u vašoj ruci. Spoj nauke, preciznosti i malo magije – sve ono što stoji iza tog famoznog switch momenta, kada prvi gutljaj Heinekena označi kraj stresa i početak uživanja.
Ponosni smo što putem ovog jedinstvenog takmičenja možemo da predstavimo najbolje barmene Srbije koji svojom posvećenošću oslikavaju ono što Heineken® jeste – kvalitet bez kompromisa, rekla je Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije Heineken Srbija. Ona nas je takođe podsetila nas da prava vrednost ne leži u brzini točenja, već u razumevanju svakog koraka koji do vodi do savršene čaše pića.

Kao što se već zna, Heineken ne pravi kompromise
Još od 1873. godine, ovaj brend balansira između tradicije i inovacije, koristeći isključivo prirodne sastojke. Među njima se izdvajaju – ječmeni slad, hmelj, voda i čuveni A-kvasac. Iako globalan, Heineken zna kako da igra i na domaćem terenu.
Jer pivo može biti hladno. Može biti osvežavajuće. Ali samo jedno je pivo od pet zvezdica.

Foto: Miodrag Todorović