Svi putevi vode u Rim, u našem vokabularu se vrlo brzo manifestovalo u Svi putevi vode u Tokio. Metropola koja je udaljena više od deset sati leta od Beograda, na neki način poseduje poveznice sa ovim urbanim gradom. Tokio je grad inovacije u svakom smislu te reči. Od tehnologije koja dostiže sledeći nivo, beauty industrije čije proizvode želimo pa sve do autentičnog street style-a, svaki aspekat ove metropole predstavlja teleport u budućnost. Međutim, iako se čini da smo istražili gotovo svako polje ovog grada, nikada nismo istražili njegovu party scenu, koja mnoge podseća na naučnu fantastiku, iliti Matrix.
Srećom, naš beogradski Agent 011 je imao priliku ne samo da okusi noćni život ovog grada, već i da se udubi u njegovu kulturu, umetnost i tehnološke inovacije. Načuli smo da je naše misteriozno lice, koje i te kako zna gde da potraži nezaboravan provod, na ovom putovanju imalo priliku da uživo sluša remikse Stevea Aokia. Sve o tome kako se beogradski Agent 011 našao, i proveo, u Tokiju, otkrivamo u nastavku.
back to the future
Povodom decenije postojanja, brend koji vezujemo za bolju alternativu organizovao je globalni događaj čija je odabrana lokacija bio Tokio. IQOS Together X Sensorium Global Event okupio je punoletne korisnike iz celog sveta i pružio im priliku da na jednom mestu ožive sva svoja čula. IQOS i Tokio poseduju mnoštvo poveznica, a jedna od njih je definitivno komponenta inovacije. Tokio važi za grad čija je veštačka inteligencija i tehnologija u celosti najrazvijenija u svetu. A IQOS svojim proizvodima iznova i iznova prezentuje beg u budućnost i bolje sutra.
IQOS je okupio čak 11 vernih punoletnih korisnika i pobenika takmičenja, koji su osvojili nezaboravano putovanje u Tokio. IQOS Together X Sensorium Global Event je postavio lestvicu više u kreiranju događaja. Mada, to uopšte nije neočekivano s obzirom na to da smo svedočili njihovim događajima i žurkama koje su definitivno jedne od onih za pamćenje. Svim posetiocima IQOS Together X Sensorium Global Event-a je bilo omogućeno multi-senzorno putovanje koje izlazi van okvira tradicionalnog event-a.
Međutim, pored samog događaja i žurke koja u fokus stavlja performans svetski pozantog DJ-a Stevea Aokia, poznati brend je svojim punoletnim korisnicima obezbedio upoznavanje japanske kulture na gotovo svim poljima. Jedan od ovih srećnih dobitnika bio je i beogradski Agent 011. On nam je predočio sve avanture sa ovog putovanja, a verujte nam na reč kada kažemo da je bilo nezaboravno.
day 1 / Japanese culture
Odabrani punoletni korisnici IQOS brenda, svoj prvi dan u Tokiu proveli su u razgledanju grada. Među nekim od IQOS putnoletnih posetilaca bili su osnivač SIZED2 brenda Vladimir Gašić, glumac Petar Benčina, stilista i dizajner Lazar Ilić i mnoga poznata lica.
Prvi kontakt sa korenima japanske kulture posetioci su imali pri učenju tradicionalnog pisma. Naime, Japanci poseduju čak tri načina pisnja, što njihovo pismo čini dodatno komplikovanim. Kanđiji predstvaljaju slovne znakove kojim se iskazuje značenje reči. Praktično rečeno, u rečenici oni služe kao imenica, prived ili subjekat. Katakana predstavlja japansko slovno pismo koje je svojim poreklom nastalo iz kanđijija. Ovo pismo broji 48 karaktera, a svaki od njih predstavlja jedan slog.
Međutim, tu japanskoj matematici pravopisu nije kraj. Treće pismo kojim se služe kako bi gramatički dopunili rečenicu, pout glagola i prideva, se naziva hirgana. IQOS punoletni korisnici su imali priliku da nauče pojedine delove japanskog pisma, i razgovaraju sa učiteljima o kulturi ove države.
day 2 / museum activities
U moru aktivnosti koje Japan nudi, beogradski Agent 011 je znao da će kroz kuhinju ovog grada najbolje shvatiti okusiti njegovu dinamiku. Na kraju dana, dobro je poznato da nakon aerodroma prvu stanicu na novoj destinaciji predstavlja pijaca. A IQOS je ovaj provereni princip dočarao i svojim punoletnim putnicima. Sam smeštaj u kom su se posetioci nalazili bio je u sklopu mirne oaze pokraj ribarske pijace. Baš u ovom mirnom kvartu koji u fokus stavlja kvalitet japanske tune i ribe, a punoletni posetioci su imali priliku da probaju neke od tradicionalnih jela u prijatnom ambijentu. Od Missso supe pa do različitih glavnih jela i deserta, punoletni korisnici bolje alternative su se suočili sa pravim licem japanske kuhinje.
Posetioci su imali priliku da nauče tradiconalno pismo, isprobaju hranu, razgledaju prirodu ali i da obiđu neke od najpopularnijih muzeja. TeamLab Planets predstavlja jedan od najpopularnijih muzeja digitalne umetnsti u Tokiu. Slike sa ovog mesta ste videli na mnogim profilima poznatih ličnosti širom sveta, s obzirom na to da predstavlja apsolutnu must-visit destinaciju. Ovaj muzej karakteriše šest prostorije sa različitim umetničkim delima, koje se transformišu u skladu sa ljudskim pokretima. Od raznovrsnih boja, virtuelnih bašti cveća pa sve do vode po kojoj možete hodati TeamLab Planets predstavlja muzej koji nudi nezaboravno iskustvo. Osnovan je 2018. godine, a ubzo je postao i razlog zbog kog mnogi posećuju Tokio.
Nakon nezaboravnog iskustva u muzeju koji je punoletne posetioce naveo da se zapitaju da li je ono što vide oko sebe zapravo stvarno, bilo je vreme za najisčekivaniji događaj u IQOS kalendrau – žurku.
party o’clock / welcome to Matrix Sensorium
Ukoliko ste mislili da se nalayite u filmu naučne fantastike, zapravo ste na IQOS Together X Sensorium Global Event-u.
Neretko čujemo da Beograd poseduje jednu od najboljih party scena na svetu. Međutim, Agent 011 sada tvrdi da niko ne partija kao Tokio. Pored svih kulturnih znamenitosti koje su posetioci obišli, imali su prilike da upoznaju i party scenu jedne od najrazvijenijih metropola na svetu. S obzirom na to da je IQOS poznat po svom odabiru fantastičnih muzičara, ovog puta je na žurki za pamćenje puštao DJ Steve Aoki, koji je jedan od najpoznatijih u svetu. Remiksi i pesme pozantog DJ-a broje milione pregleda na društvenim mrežama i streaming platformama, a IQOS punoletni korisnici su imali priliku da ga slušaju uživo. Mesto na kom se ova žurka održala se naziva Sensorium, i posetiocima priređuje nezaboravno iskustvo. Uz zarazne remikse Stevea Aokia, posetioci su svedočili nesvakidašnjim umetničkim vizualima koji redefinišu granice sinergije tehnologije i umetnosti.
IQOS Together X Sensorium Global Event osim toga što je obeležio deset godina postojanja bolje alternative, postavio je težak zadatak svim brendovima koji u budućnosti planiraju glamurozne proslave i putovanja za svoje punoletne korisnike. Brend IQOS je još jednom dokazao zašto predstavlja alternativu koja obećava bolje iskustvo.
*IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.
Tekst: Promo
Foto: Studio Warp, Lazar Nikolić