Pretposlednjeg majskog dana održana je promocija knjige Journal mog života koju je napisala Jasmina Šupeljak. Knjiga koja je objedinila veliki broj kolumni koje je Jasmina Šupeljak prethodno napisala za Journal.rs morale su da sednu između dve korice, a sada je konačno došlo vreme za to. Sa obzirom na to da autorka tvrdi da slučajnosti ne postoje, ova knjiga je definitivno nastala namerno. Ipak, namera za to bila je očigledna – a to je ljubav. Ljubav za sebe, ljubav prema sebi, ljubav prema svim ženama.
Shodno tome, svečani događaj bio je posvećen isključivo i samo ženama, a njega su upriličile odabrane gošće predvođene osnivačicom Journala, Ivom Radić. Na taj način, Kej oslobođenja u Zemunu je na jedno veče postao epicentar dobrog provoda i pozitivne atmosfere o kojoj će se još dugo pričati.
Journal x Jasmina Šupeljak event okupio je brojne ličnosti među kojima su bile Verica Rakočević, Marija Tarlać i mnoge druge koje su ovo veče učinile večem za pamćenje.
Jasmina Šupeljak x Journal
Jasmina Šupeljak iza sebe ima dugogodišnju karijeru koja je krunisana različitim nagradama i priznanjima, a sada i trećom autorskom knjigom. Iako je knjiga Journal mog života u određenoj meri objedinila kolumne koje govore o autorki i njenim prijateljicama, Jasmina Šupeljak smatra da pisanje kolumne ne može da se poredi sa pisanjem knjige. Kolumne su konstantno izlivanje duše i emocija, misli, događaja i života. To sa sobom nosi breme koje se zove istina, za koju ona kaže da nije baš uvek lepa ili prijatna.
Sa obzirom na to da je Journal mog života njena treća knjiga, Jasmina smatra da bi ovaj put trebalo da je opuštena i mirna. Međutim, isto kao sa prvom ili drugom, ona kaže da su emocije jače, te da joj ne dozvoljavaju ni da se raduje. Kada je poslala materijal Publikumu, mislila je da je završila posao. Ipak, prolazeći kroz ono što je već napisala, sva ta prošlost – ne tako davna – ju je obuzela. Vrlo brzo, shvatila je koliko je terapeutsko i značajno iskustvo biti kolumnistkinja.
Kao što smo pomenuli, veče koje će se dugo pamtiti bilo je u znaku žena. Razlog za to pronalazimo u činjenici da su, po Jasmini Šupeljak, muškarci oduvek bili sjajna inspiracija – ali ne i omiljena publika. Ipak, sa obzirom na to da su, kako kaže, Marko Milošević i Boris Režak jing njenom jangu, želela je da oni budu deo Journal komune. Marko, kao njen dugogodišnji prijatelj i sjajan pesnik i umetnik, te Borisov magičan vokal dali su i više od običnog nastupa. Takođe, tu je bio i DJ Alex Tic, a upravo zbog toga, svi prisutni imali su priliku da uživaju u dva potpuno različita muzička žanra.
Nezaboravan provod i magično veče
Kada je u pitanju promocija knjige Journal mog života, pažnja je posvećena svakom detalju. Celokupan događaj odisao je elegancijom, prefinjenošću i gracioznošću. Zvanice su u dobrom raspoloženju uživale u raskošnom ambijentu koji je specijalno za ovu priliku pretvoren u pravu bajku. Za dekoraciju je bio zadužen Flowers & design tim koji je, između ostalog, kreirao veličanstvene cvetne aranžmane.
Iako su se zvanice pre svega okupile zbog promocije nove knjige Jasmine Šupeljak, zvezda večeri bile su i gastro delicije. Dakle, prava gastro avantura odigravala za stolom. Ona je uključivala najukusnije delicije, kao i specijalnu kartu pića. Zvanice su uživale u pravoj fuziji ukusa, a za to su bili zaduženi G3 Spirits koji je goste obradovao već na ulazu sa Aperolom dobrodošlice.
Takođe, zvanice su uživale u vinima Vinarije Tonković (Tamjanika Tonković, Roze Tonković i Kadarka Fantazija Tonković), ali i Sjajna by Jasmina Šupeljak rakiji iz porodične destilerije sa jestivim šljokicamama. Naposletu, zvanice su u svakom momentu mogle da se osveže čašom hladne vode. Za to se pobrinula kompanija VODAVODA.
Pored toga, za ovu priliku GoSushi napravio je specijalan miks sushija i toplih, japanskih jela. Samim tim, zvanice su imale prilike da uživaj u jelima kao što su Bao Bunsi, Yakitori, Kushitori, ali i Maki rolnicama koje su poslužene na ledu.
Journal x Jasmina Šupeljak – GOODY BAG
U znak zahvalnosti, za goste je pripremljen Journal Goody bag u kom su se našli zanimljivi pokloni. Pored knjige Journal mog života, zvanice su na poklon dobile i bočicu Sjajna by Jasmina Šupeljak rakije iz porodične destilerije sa jestivim šljokicamama.
Takođe, Goody bag sadržao je i novu Koozmetik K1 micelarnu vodu. Ona je formulisana tako da efikasno skida šminku i nečistoće, a izrazito je blaga prema koži. Aktivna voda grejpfruta koja se nalazi u proizvodu pojačava efikasnost micelarne vode tako što pospešuje čišćenje. Uz to tonira kožu, štiti je od spoljašnjih uticaja kao i štetnih UV zraka. Takođe, smanjuje upalu i umiruje iziritiranu kožu. Idealna je za normalnu, masnu i kombinovanu kožu. Čistači koji čine srž micelarne vode su izolovani isključivo iz prirode, ne narušavaju zaštitnu barijeru kože, a učinkovito skidaju sav višak. Uz to, K1 micelarna voda hidrira kožu, pa nakon upotrebe, ne ostavlja osećaj zatezanja i suvoće.
Pored toga, u sklopu prostora nalazili su se Estée Lauder hero proizvodi koje su gošće mogle da isprobaju. Takođe, na jednom od stolova nalazila su se postolja na kom su bila izložena po tri proizvoda i ogledalo.
U Fabu kesicama nalazili su se pokloni – Estée Lauder tečni puder, travel size seruma Advanced night repair koji je best seller. Ovaj 7 u 1 serum se naziva i superherojem noćnog oporavka kože. Razlog pronalazimo u činjenici da on predstavlja sedam seruma u jednom proizvodu. Odnosno, on redukuje linije i bore, doprinosi čvrstoći kože i ujednačenom tonu kože. Pored toga, on pruža hidrataciju, blistavost, jača kožu i ima anti-oksidant delovanje. Takođe, gošće su dobile i vaučer za popust u radnji.
Naposletku, još jednom se zahvaljujemo saradnicima koji su pomogli u realizaciji Jasmina Šupeljak x Journal eventa.
To su G3 spririt, Vinarija Tonković, Sjajna by Jasmina Šupeljak, VODAVODA, fabu spot, Koozmetik i GoSushi. Takođe, zahvaljujemo se Komori javnih izvršitelja za ustupljeni prostor, te predsedniku Komore Bojanu Kostiću.
Naposletku, veliko hvala agenciji Alert Advertising koja je od osnivanja Journal.rs sa nama na svim kreativnim projektima, kao i agenciji Final Cut koja je sve zamišljeno sprovela u delo.
Foto: Monika Pavlović, Stefan Burmazević
Video: Anđela Zebić