Ako ste se pitali šta je jedan od faktora koji izvesni grad čini pravom metropolom – odgovor je unikatni shopping experience. Kada znate da su zadovoljena čula potrošača koji teže jedinstvenoj ponudi to je znak da bežimo od mass kupovine.
Svetski gradovi obiluju seasonal koncept radnjama, a čar ovih mesta je celokupan proces doživljavanja kupovine. Od samog ulaska u radnju, inicajlna želja je da se potrošačima pruži jedinstvena usluga.
Novi beogradski seasonal butik Dea Orh je upravo to mesto na kojem je sve podredjeno vama. Od samog ulaska u lokal, gde je pozicioniran veliki bar koji se u nastavku produžava u lounge, stvara se utisak opuštajuće atmosfere.
Domaćini će vas dočekati sa svojim signature pićem, a možete gustirati i neke od italijanskih snack-ova čije su recepte vlasnici skupljali obilazeći razne turističke destinacije. U shopping na prvom spratu možete krenuti i odmah, a kasnije sumirati utiske uz kafu, čaj ili njihov specijalno servirani Gin Tonic.
Odlaskom na sprat dobijate boarding kartu za jedinstveni shopping experience, a koncept je podeljen na dva dela: fashion deo u kojem uglavnom postoji po jedan komad od svakog seasonal artikla, i beauty/interior deo gde vas čekaju pažljivo odabrani proizvodi i brendovi kojih do sada uglavnom nije bilo na našem tržištu.
Fashion favoriti
Kako smo imali priliku da provedemo dobar deo dana sa divnim ljudima iz Dea Orh koncept radnje, tako smo ujedno odabrali i naše favorite. Krećemo od Gucci kaputa (za koji smo sigurni da poseduje i glumac Jared Leto) koji smo uparili sa zelenim latex rukavicama iste modne kuće. Ekstravagantno all the way.
Sa ekscentričnih Gucci piece-eva prelazimo u klasiku i timeless komade. Na red dolazi elegantni Ermanno Scervino blejzer od sljokica, idealan za večernje izlaske i prilike kada se od vas traži step up u svojevrsnom modnom izražaju.
Kada pričamo o classic komadima ne možemo da izostavimo obuću, a pravi Sex & The City komad su crne Rene Caovilla sandale ukrašene biserima i cirkonima. Styling tip: možete ih nositi na crno odelo ili haljinu, ali i na jeans i beli tank top. Jedno je sigurno – ovo su sandale za specijalne prilike i u njima se pije specijalitet kuće – Kir Royal.
Nemojte da mislite da smo zaboravili naše hypebeast poklonike (za koje znamo da nas redovno čitaju), tako da se ponovo vraćamo na Gucci i njihov jako praktičan komad – crveni ranac. Ovo je aksesoar za koji će vas svi pitati, a sa unutrašnje strane imate i posvetu.
*Ovim putem se zahvaljujemo maskoti radnje, crvenom medvedu Djoletu na asistiranju u prezentaciji ovog fashion komada.
Vreme je za detalje, a Elizabeth Taylor inspired ogrlica našla se na našoj listi favorita. Ovaj xxl hipnotišući aksesoar u smaragdnozelenoj boji ide direktno na naš wishlist, a štagod da uz njega uparite biće potpuno nebitno. Jasno vam je da je ova ogrlica zvezda svake modne priče.
Još jedan komad aksesoara se našao na našoj odabranoj listi, a njega smo već uvrstili u idealan poklon za pobornike hypebeast kulture.
Beauty favoriti
Ukoliko ste tim beauty, kada stignete na vrh stepenica idete levo. Tu vas čeka prava mini beauty oaza są perefektno potkovanim osobljem koje će vam pomoći da izaberete pravi miris za vas, ili možda poklon za neku dragu osobu. Pored selekcije parfema kojih do sada nismo imali prilike da vidimo na domaćem tržištu, tu se mogu naći i dekorativne stvari za enterijer kao i veliki izbor obuće (koja nekada dodje i u više brojeva).
Ono što je definitivno novo na tržištu jeste linija parfema Carine Roitfeld. Na kolekcija 7 lovers radjeno je 9 punih godina, a bivša urednica francuskog izdanja Vogue je na ovaj način dala omaž svojim ljubavnicima koje je povezala sa svetskim metropolama.
U Dea Orh koncept radnji možete kupiti pojedinačne parfeme, ali i min set od svih 7: Aurelien (Paris), George (London), Kar-wai (Hong Kong), Lawrence (Dubai), Orson(New York), Sebastian (Buenos Aires), and Vladimir (St Petesburg).
Sada se mirisom selimo u Italiju, tačnije na Kapri, odakle se pune parfemi brenda Carthusia. Verovali ili ne, istorija Carthusia parfema datira još iz 1948. godine kao i logo koji je naslikao Mario Laboccetta a koji predstavlja floralnu sirenu.
Mi smo za favorita odabrali jednu pravu mušku notu, Numero Uno, koju je svojevremeno nosio i George Clooney.
Nakon uspešne kupovine, vreme je za malo hedonizma. U tekstu smo pomenuli singature Dea Orh pića, a to su Kir Royal i Gin Tonic. Kao i sve na ovom mestu, i oni se služe są posebnom pažnjom i na odredjeni način, a na vama je da se lično uverite u to. Adresa je Kralja Petra 55, a tamo vas čeka tim koje će vam zasigurno pružiti shopping experience za pamćenje.
Foto: Aleksa Miletić