Fearless, yet human, just like Sauvage.
Ovom rečenicom, brend Dior predstavio je obnovljenu saradnju sa glumcem, za parfem Sauvage.
Svi znamo da je Johnny Depp iza sebe ostavio jako loš period. Tokom tog perioda, prijatelji i saradnici pokazali su se kao oni koji su tu no matter what, kao i oni koji su ga cancel-ovali pre same presude (čitajte – Disney).
Optužbe o verbalnom i fizičkom nasilju kojima su Amber i Johnny prebacivali krivicu jedno na drugo kao loptice na Vimbldonu, nisu bile nimalo naivne. Medjutim, krizni PR svakog brenda na svetu bitniji je od svakog regularnog PR-a. Razumemo da većina brendova želi da se ogradi od samog pomena neprijatne situacije svojih zaštitnih lica, ali nekad mora i da se pričeka. Upravo to uradio je Dior.
Naime, Johhny Depp je postao zaštitno lice ove francuske kuće još 2015. godine. Medjutim, godinu dana kasnije, nakon optužbi za nasilje, reklamni video prestaje sa emitovanjem. Nevin dok se ne proglasi krivim jeste teorija kojom se vodio marketing Dior-a, ali zbog pritiska su stavili pauzu na trenutnu saradnju.
Šest godina i jedno sudjenje kasnije, Johnny je ponovo zaštitno lice za Dior parfem Sauvage. Slike za Dior beauty je napravio čuveni fotograf Greg Williams, u Parizu, pre glumčevog muzičkog nastupa. Crno bele backstage fotografije objavljene su na instagram profilu kako glumca, tako i samog brenda.
Foto: Profimedia, Instagram.com ; Greg Williams x Dior Beauty