Marie Kondo to the rescue
Odakle početi?
Čari konzumentskog društva
Ako imamo samo par prijatelja, samo jednog partnera, uz puno sreće možda decu ili roditelje – zašto nam je komad materijala potreban kao potvrda? Kada se dogodi momenat u kom izgubimo kompas? Ne želim ni da čujem da je za to kriv Instagram! Pre nego sam počela da se bavim modom, pre nego se pojavila bilo kakva društvena mreža, ljudi su opsesivno kupovali. Naravno nije postojala brza moda, nije postojalo osam revija jednog brenda godišnje i nije postojala ovolika socijalna udaljenost među ljudima.
Apsurd današnjeg konzumentskog društva, kom i sama vrlo pripadam je što manje izlazimo, manje se družimo manje se „prikazujemo“, a istovremeno više kupujemo! Baveći se modom i živeći je dugi niz godina, dajem sebi za pravo da kažem, da smo prosto rečeno obmanuti!!!
Tri triliona
Ušli smo u kolo koje ne znamo da igramo, idemo levo pa desno, ali ne možemo da uhvatimo korak. Zato što je nemoguće držati ga, jer ako nam je dovoljna jedna garnitura za sedenje koju ne menjamo po deset godina, zašto nam je potrebno sedam bundi ili kaputa, za jednu zimu? Naravno, ako živimo na severnom polu ili u Sibiru, razumem, ali u mom slučaju nazvaću to jednom rečju BOLEST. Tajkuni koji su vlasnici većine brendova visoke mode su poznati svima, pobogu samo ih je dva, Pino i Arno! Malo po malo su nas uvlačili u ralje zavisnosti, dok nas nisu doveli do toga da moramo da se „lečimo“. Alati su poznati Vogue, Instagram, film. Tužna sam, kupiću sebi nešto, srećna sam kupiću sebi nešto, proslavljam ahhh kupiću sebi nešto… Problem je što je to postalo pravilo, cveće je postalo malo, večera je postala nedovoljna, a za putovanje se nema vremena. Lečenje modom, ah zar nam nije poznato da je previše bilo kog leka otrovno?