Kako koristimo digitalne medije za podizanje samopouzdanja i autentičnosti?
Kako koristimo digitalne medije za podizanje samopouzdanja i autentičnosti?

Kako koristimo digitalne medije za podizanje
samopouzdanja i autentičnosti?

U svetu koji neprestano glorifikuje savršenstvo, čini se da je svaki aspekt naših života izložen nevidljivom, ali neumoljivom sudu – od izgleda, preko karijere, do svakodnevnih odluka. Društvene mreže, sa svojim pažljivo filtriranim fotografijama i besprekorno osmišljenim narativima, često nam serviraju ideale koji deluju nedostižno. Savršenstvo postaje cilj kojem težimo, a autentičnost – ono što nas zaista definiše – povlači se pred standardima koje nismo sami birali. Ali šta ako savršenstvo zapravo nije cilj, već iluzija koja nas odvlači od pravog zadatka – negovanja sebe, svojih vrednosti i autentičnosti?

U trenutku kada pritisci savremenog društva postaju sve vidljiviji, postavlja se pitanje da li imamo pravo da budemo ono što zaista jesmo, sa svim svojim nesavršenostima koje nas čine ljudima. Upravo u ovom izazovu, gde se autentičnost suočava s očekivanjima sveta, krije se odgovor na dilemu koja pogađa svakog od nas. Ovaj odgovor, kako se pokazalo, nije samo lična odluka, već i društveni pokret. Kompanija dm nedavno je predstavila kampanju #potpunoja, inicijativu koja slavi jedinstvenost i poziva ljude da odbace težnju ka savršenstvu i prigrle ono što ih čini autentičnima.

Uticaj digitalnih medija u građenju samopouzdanja i autentičnosti

Na svečanom događaju u Beogradu, koji je okupio stručnjake, influensere i goste, vođeni su iskreni razgovori o izazovima modernog društva, uticaju digitalnih medija i značaju prihvatanja sebe. Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psiholozi, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti. Kao i o tome kako iste utiču na mentalno zdravlje. Uticaj se naročito istraživao kod mladih ljudi koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture.

Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može narušiti samopouzdanje. Međutim, da sa druge strane društvene mreže mogu postati alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprinosili diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga pokazala je zainteresovanost za ovu temu i pokazala da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor. Kampanja je dokazala da ne propagira samo ideju individualnog oslobođenja, već osvetljava važnost kolektivnog podsticanja različitosti i inkluzije.

U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove.

Svetlana Jovanović Mitić

Kampanja #potpunoja poziva na prihvatanje autentičnosti

Koliko često se zapitamo da li smo dovoljno dobri baš takvi kakvi jesmo? Naizgled sitni trenuci, poput pogleda u ogledalo ili skrolovanja kroz društvene mreže, često nas navode da verujemo da postoji neka verzija nas koja bi trebalo da bude bolja. Odnosno, savršenija. Ova ideja o savršenstvu, iako privlačna, često se pokazuje kao iluzija – nešto što nikada ne možemo dostići jer nije stvarno. Kompanija dm je postavila ogledala sa porukom #potpunoja na prometnim mestima kako bi podsetila prolaznike da je svaki odraz vredan.

Fotografije stvarnih ljudi i njihovih priča donose snažnu poruku – biti svoj predstavlja i snagu i lepotu. Kompanija dm nas još jednom podseća da su autentičnost i hrabrost da budemo svoji vrednosti koje čine život istinski ispunjenim.

Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već pokret usmeren na društvo u kojem su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva.

Svetlana Jovanović Mitić

#potpunoja

Uz diskusije, lična iskustva i priče koje su inspirisale prisutne, kampanja #potpunoja nije ostala samo na rečima. Kompanija dm nas poziva na promenu perspektive – da oslobodimo sebe od društvenih kalupa i prigrlimo svoje prave vrednosti. Dok prolazimo kroz svakodnevicu, susrećući se sa idealima koji nam se nameću, možda je vreme da zastanemo i zapitamo se – šta nas čini autentičnim? Jer, u svetu koji nas stalno izaziva da budemo nešto što nismo, najbolje što možemo da budemo jeste #potpunoja.

Foto: dm; Instagram: @elletrowbridge

Učitati još
Zatvori