Kevin Hart otvara plant based fast food restoran (da, nije greška), Bella i Kendall investiraju u beverage industriju, zemlja je okrugla. Dakle, jasno vam je da su Food & Beverage tržišna budućnost i mesto ka kojem idu sve investicije. Ako izuzmemo NFT, ali to je već ispričana priča.
Kendall je rešila da obraduje fanove svog tekila brenda 818 Tequila novim ukusom ali i ambalažom koja izgleda kao da je izašla iz najpoznatije svetske kulturne ustanove MoMA. Znate kako kažu, it’s all about the package.
I opet, nije brendu 818 Tequila potrebno wow pakovanje da bi prodali kvalitetan proizvod, to je samo bonus. Ili u poslovnom svetu poznatije kao win – win situacija. Ostanite sa nama do kraja teksta da vidite ko je od zvanica sa promocije poneo ovu umetnost od flaše kući (da je stavi pored svoje Grammy nagrade).
Nova vrsta tekile je zapravo produžetak postojeće pod imenom Añejo, samo što se nova 818 Reserve drži u proseku osam godina u buradima od hrasta kako bi odležala. Prelepa ambalaža je u obliku broja 8 koji na neki način evoluira u znak beskonačnosti, sa kojim emoji znakom je Kendall zapravo i najavila promo fotke.
Promocija se desila 8/18 (amerikanci pišu prvo mesec, pa dan) a brend se zove 818. U prodaji će se naći od sepmtebra, a porudzbine idu preko sajta eightreserve.com
Kao što smo nagovestili, ukus neodoljivo podseća na postojeći 818 proizvod Añejo. Sastojci su vanila, karanfilić i cimet, orasi, med, kora pomoradže i crna trešnja.
Medju zvanicama bili su Hailey i Justin Bieber, koji su inače jako bliski sa Kendall Jenner. Justin je na kraju večeri uslikan kako napušta event sa Reserve 818 bocom u ruci. Sigurni smo da će je, nakon što degustira sadržaj , pozicionirati u vitrinu pored svoje Grammy nagrade.