Nostalgični Loro Piana pop-up učinio je Nedelju mode u Milanu još zanimljivijom
Nostalgični Loro Piana pop-up učinio je Nedelju mode u Milanu još zanimljivijom

Nostalgični Loro Piana pop-up učinio je Nedelju mode u Milanu još zanimljivijom

Neke od najpopularnijih modnih kuća prezentovale su svoju vizuru za jesen 2025 na Nedelji mode u Milanu. Iz godine u godinu, nedelja mode u pomenutom italijanskom gradu postaje sve značajnija. U moru trendova i estetika koje na svom značaju svakodnevno dobijaju ili gube, čini se da najbolje plove italijanske modne kuće – koje su oduvek znale da od sopstvenog asortimana postignu najveći procenat žudnje kupaca. Duboko u svojim korenima – Italijani su istinski zaljubljenici u modu.

Kao što je u modi, tako je i u turizmu – i bilo kom spektru italijanskog delovanja. Kada je reč o Italiji, želimo da posetimo apsolutno svaki grad, od Firence, Rima, pa sve do komune poput Alberobella. Italijani mogu da prodaju sve – sve što je njihovo, i učine ga najpoželjnijim. Svi želimo estetiku Miuccie Prade, koja od svojih početaka neguje ugly chic i library nerd pravac, seksepil koji je zagovarao Gianni Versace i odela gospodina Armanija. Postepeno, Nedelja mode u Milanu postaje Pariz, a brendovi sa razvijenom marketinškom strategijom i te kako prepoznaju ovaj momenat. Na kraju dana, Made in Italy natpis je oduvek posedovao veliki značaj.

No, baš tada kada smo pomislili da je tihi luksuz potpuno nestao, brend koji na neki način predstavlja njegovog pionira, za šire mase, odlučio je da tokom Nedelje mode u Milanu prezentuje svoj, veoma nostalgični, pop-up. Stoga, u nastavku teksta otkrivamo zašto se isti našao na našoj must-visit listi.

Pop-up ideologija


Vizibilitet i pronalazak nove ciljne grupe neke su od glavnih misija marketing timova modnih kuća. U poslednje vreme – čini se da pop-up-ovi širom sveta rade najbolji posao u ovim sferama, s obzirom na to da ih sve češće viđamo na ulicama modnih metropola. Sada već tradicionalno, tokom letnje sezone francuska rivijera i gastro dragulji iste rezervisani su za partnerstva sa modnim kućama. Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Dior i mnogi drugi brendovi, poseduju svoje pop-up restorane i kafiće na najluksuznijim destinacijama.

Novi talas

S druge strane, Miu Miu je svojim pop-up-om u fokus stavio literaturu, delivši odlomke romana feminističkih autorki. Prada je nedavno lansirala photo booth pop-up, te je jasno da od restorana modnih kuća koji su redefinisali pojam luksuza u svetu gastronomije, sada sve popularnije postaju i kreativnije varijacije na ovu temu.

Biznis struktura ovog principa je jasna – svi žele odlomak iz romana sa Miu Miu potpisom. Nakon dobijanja istog će neki nastaviti ili početi da kupuju odevne komade etikete, a drugi će brendu dati vizibilitet svojim deljenjem dobijenog produkta na društvenim mrežama. U današnje vreme – put do viralnosti je dualan, brendovi moraju mnogo ponuditi potrošačima kako bi ih isti favorizovali. Ovo je shvatila i Loro Piana, etiketa čija se popularnost stavlja pod upitnik nakon izumiranja estetike tihog luksuza.

Loro Piana pop-up • Milano kao izabrana lokacija


Poznati brend Loro Piana, koji važi za epitom takozvanog tihog luksuza, organizovao je pop-up u Milanu. Brend je prezenovao nostalgičnu aktivaciju koja je u fokus stavila značaj pisanja i prikupljanja razglednica. Pop-up je bio osmišljen u vidu pošte, te su posetioci imali prilike da uzmu retro Loro Piana razglednicu i upute je dragoj osobi. Crno-bele fotografije skijaša, odela i Loro Piana pionira, produbile su osećaj nostalgije. Notu autntičnosti i predanosti brenda doneo je i Loro Piana pečat.

Poznata modna kuća nas je nostalgičnim gestom podsetila na važnost darivanja, donevši metropoli stila još jednu atrakciju.

Foto: Instagram / @loropiana /

Učitati još
Zatvori