I dok se pitamo koje nam nove filmske projekte Matthew McConaughey sprema, on je odlučio da nas natera da se zapitamo – gde su nam pantalone? Matthew i njegova supruga Camila Alves McConaughey odlučili su da zabave svet, i to daleko od svojih primarnih profesionalnih poziva. Naime, u novoj kampanji za njihov organski brend tekile Pantalones, par kanališe dobro poznatu energiju romantične komedije How to Lose a Guy in 10 Days. Reklama je, pored toga što je omaž filmu, idealan reprezent brenda koji ističe jednostavne užitke u životu.
How to Lose your Pants in 10 Ways
U duhu filma, Camila je zasijala u žutoj haljini koja podseća na onu koju je nosila Kate Hudson, dok je Matthew, naravno, bez pantalona, rekreirao scenu s postera filma. Reklama je simbolično nazvana How to Lose your Pants in 10 Ways.
Da stvar bude još zanimljviija, Pantalones je lansirao i 10 specijalnih koktela inspirisanih filmom. I to sa zabavnim imenima poput Love Fern Margarita, You’re So Vain i Yellow Dress. Iako možda nećemo izgubiti pantalone dok ih pijemo, jedno je sigurno. Dobili smo novi način konzumacije omiljenih filmova tokom prazničnih dana.
Matthew i Camila McConaughey i no pants koncept
Ovo nije prvi put da brend ističe no pants koncept. Još od lansiranja 2023. godine, Pantalones nas redovno podseća da je ponekad najbolje da se malo opustimo. Sećate li se njihovih reklama za Dan rada, kada su kosili travu bez pantalona? Ili one u kojoj igraju pickleball, roštiljaju i uživaju pored bazena, sve u skladu sa filozofijom malo pantalona, puno zabave?
Za samo godinu dana na tržištu, Pantalones tekila osvojila je i ozbiljne nagrade. Njihova Añejo verzija ponela je prestižnu double gold titulu na San Francisco World Spirits takmičenju, dok su Blanco i Reposado takođe osvojile priznanja.
Foto: Instagram: @officiallymcconaughey, @camilamcconaughey, @pantalonestequila